,

מקצרות חדשות להסטון/מסי פרגוסון

Hesston by Massey Ferguson משיקה את סדרה WR החדשה. הפרטים בידיעה

הסטון (Heston) מבית מסי פרגוסון משיקה סדרת מקצרות ('סלף') חדשה בשם WR. הכלים החדשים ימותגו כ-Hesston by Massey Ferguson ומלווים עם הבטחה לשיפור מכל היבט ביחס לסדרות שהוצעו על ידי היצרנית עד כה.

מתחת לעיצוב החדש מוצעים מנועים מעודכנים וחזקים מבעבר, המבטיחים חיסכון של כ-10% בצריכת הדלק למרות עלייה בביצועים ובתפוקה של כ-12%, במקביל. ההיצע כולל שלושה דגמים: WR197 המצוייד במנוע AGCO Power ארבע-צילינדרי בנפח 4.9 ליטר ו-WR235 ו- WR265עם מנועי AGCO Power שישה-צילינדריים בנפח 7.4 ליטר. לא נמסרו פרטים אודות הספקי מנוע, למעט בדגם החזק ביותר – ה-WR265, המציע 280 כ"ס.

הירידה בצריכת הדלק יחד עם מיכלי הדלק הגדולים – כ-570 ליטרים – מבטיחים שעות עבודה ארוכות בין התדלוקים, מה שכמובן מעלה את התפוקה והיעילות. הנדסת האנוש בקבינה (המכונה Vision Cab) שופרה באופן מהותי, על פי היצרנית, ומבטיחה ארגונומיות משופרת הודות לכיסא חדש, אמצעי תפעול חדשים, שטח חלונות גדול יותר (שמשה קדמית קמורה) וכיו"ב, במטרה להגביר את נוחות המפעיל למשך שעות ארוכות. הטרמינל Datatronic 5 מאפשר התאמה אישית לכל מפעיל, בהתאם להרגליו ולנוחותו, כולל שמירת פונקציות בזכרון.

גורם נוסף המשפיע הן על איכות הקציר והן על נוחות המפעיל הוא הסרן האחורי המשוכך, המכונה GlideRider, המבטיח כושר עמידה גבוה מול נדנוד וקפיצות.

יבואנית מסי פרגוסון לארץ היא חברת דיזל הנדסה