ג'ון דיר עומדת להציג בקרוב טרקטור-על עם יותר מ-800 כ"ס. הנה מה שידוע בשלב זה

עם השקת הקלאאס Xerion החדש, טרקטור פרקי זחלי עם עד 653 כ"ס וכמובן – השקת הקייס קוואדטראק 715 – הטרקטור הסדרתי החזק בעולם, עם 'פיק' הספק של 780 כ"ס, ברור היה שליגת-העל של טרקטורי העיבודים לא תירגע בקרוב, בעיקר כי יצרנית המיכון החקלאי הגדולה בעולם – ג'ון דיר – טרם הגיבה עם מפלצת עיבודים משלה. לג'ון דיר יש בסגמנט הטרקטורים הכבדים ביותר לעיבודים, הפרקיים והנעים על זחלים, את סדרה 9RX שהוצגה – באיחור רב, יש לציין – כמתחרה בסדרות דומות של קייס וניו הולנד ההחברות האחיות (סדרות ה-Quadtrac וה-T9, בהתאמה), אך כאשר לגרסת העל בסדרה – ג'ון דיר 9RX 640 הספק מרבי של 691 כ"ס "בלבד", הפודיום מתרחק…

שמועות ההולכות ומתגברות בבלוגים ובאתרי המיכון החקלאי השונים מדברות על שלב אחרון בפיתוח המענה של ג'ון דיר, כאשר השמועות טוענות כי לטרקטור החדש יהיה מנוע 18 הליטרים החדש ושהטרקטור המיועד יוצע בשלוש רמות הספק: 710, 770 וגרסת על עם לא פחות מ-830 כ"ס. הספק שיעמיד את הירוקים בראש פירמידת הטרקטורים החזקים בעולם, וללא עוררין.

בשלב זה לא ברור האם הסדרה החדשה תכונה 9RX והיא תחליף את הנוכחית, או 10RX, על-מנת לבדל טרקטורים אלו מדגמי סדרה 9RX המוכרים. מה שככל הנראה וודאי הוא שמדובר בכלים גדולים וכבדים מהסדרה הנוכחית, זאת אומרת – טרקטורים חדשים לגמרי, ולא רק גרסאות חזקות יותר עם מנוע חדש של סדרה RX9.

אנו נעדכן כמובן ברגע שתהיה ההכרזה הרשמית.