John Deere X949
, ,

פסגת הכיסוח של ג'ון דיר

John Deere X949

John Deere X949

ג'ון דיר משיקה סדרת טרקטורוני כיסוח חדשה בשם X900. הסדרה החדשה כוללת בשלב ההשקה שלוש גרסאות והיא תיחשף באופן רשמי ומלא במסגרת תערוכת גינון בברמינגהם, אנגליה, בתחילת נובמבר. סדרה זו מיועדת לשווקי אירופה, בכלל זה השוק הישראלי.
סדרה X900 החדשה מתבססת על סדרה X700 הוותיקה יותר, ותתמקם בפסגת היצע טרקטורוני הכיסוח של ג'ון דיר; דגמי הסדרה מצוידים בהינע ובהיגוי כפולים (כאופציה בתשלום בחלק מהגרסאות) והם מיועדים עבור בעלי מדשאות גדולות פרטיות, לגופים מוניציפליים או לגננים הפועלים בהיקפים גדולים. שלוש הגרסאות – X940, X948 ו-X949 – מונעים באמצעות מנוע דיזל עם 24 כ"ס במעביר כוחו אל הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטטית.
כיסא המפעיל וגלגל ההגה ניתנים לכוונון לטובת מציאת עמדת העבודה הנוחה ביותר לכל מפעיל, כאשר בג'ון דיר מציינים גם את לוח המחוונים החדש המבטיח נוחות בצפייה ובתפעול. עוד מוצעים מערכת בקרת שיוט לשמירת מהירות עבודה קבועה ודוושה לשינוי מכיוון נסיעה מהיר וקל.
ניתן לבחור מבין שלוש אופציות רוחב שולחן כיסוח – 122 ס"מ, 137 ס"מ או 152 ס"מ. אופציה נוספת היא מערכת ריסוק המעבירה את הירק הקצוץ קיצוץ נוסף בכדי שיוכל להישאר על המדשאה ולשמש כדשן. בכל השולחנות ניתן לברור בקלות בין הוצאת הגזם מהצד או לאחור, אל סל האיסוף.
כטרקטורונים המיועדים לשרת במשימות תחזוקה ועבודות קלות נוספות מוצעות תוספות רבות כאופציות, בכלל זה כפות, מטאטאים, להבים לפינוי שלג, נגררים ועוד. שיווק דגמי סדרה X900 החדשה יחל באביב 2018. יבואנית ציוד הגינון של ג'ון דיר לארץ היא חברת י. קמחי בע"מ מכפר הנגיד.