לאחר אי אלו חודשי פעילות חשאית נחשפת יבואנית מותג מסי פרגוסון החדשה: 'דיזל הנדסה טכנולוגיה (2003) בע"מ'

באמצע יולי חשפנו כאן כי מותג הטרקטורים והמיכון החקלאי המפורסם מסי פרגוסון עומד לשוב לארץ; לאחר שנים של היעדר פעילות, כאשר היבואנית הרשמית – קומסקו – נותרה עם הזיכיון אך כמעט ללא פעילות, לבטח שלא בתחום הטרקטורים, מודיעה חברת 'דיזל הנדסה' (או בשמה המלא: 'דיזל הנדסה טכנולוגיה (2003) בע"מ') באופן רשמי כי היא יבואנית המותג החדשה בארץ.

מסי פרגוסון מסדרה 8S החדשה היא פסגת היצע הטרקטורים של המותג. היא מוצעת גם אצלנו בהזמנה מיוחדת

'דיזל הנדסה' היא פעילה וותיקה בשוק הצמ"ה, המנועים, ציוד מדידה, כבאיות ועוד מאז שנת 1972. בין היתר מיבאת החברה את מותגי הצמ"ה מוסטנג, איצ'י (IHI לשעבר, כיום Kato), Ditch Witch, אטלס, מנועי יאנמר ועוד.

מחברת דיזל הנדסה נמסר לנו כי השקת הכלים החדשים בארץ נדחתה ביחס לתכנון המקורי, בעיקר בשל המעבר האירופאי לתקני זיהום אוויר Euro Stage 5, ולכן היא מתוכננת להיערך בינואר 2021. כפי שצויין בידיעה הראשונה אודות חזרת המותג לארץ, אכן תתמקד היבואנית בשלב ראשון בטרקטורים ל"עיבודי שורות", או במילים אחרות: רב תכליתיים לשימוש מגוון במשקים חקלאיים. מהיבואנית נמסר כי הטרקטורים החדשים מונעים באמצעות מנועי AGCO Power – לשעבר SISU Power הפיני – מותג השייך אף הוא לקונצרן AGCO אליו משתייכים, בנוסף למותג מסי פרגוסון גם המותגים ואלטרה ופנד, המיובאים זה מכבר לארץ על ידי חברת אגרו תמיר. AGCO POWER מתגאה בהיצע המנועים המתקדמים שלה, אשר בין יתר יתרונותיהם מצויין היעדר הצורך להשתמש במסנן DPF (חלקיקי דיזל) החוסך התעסקות, נפח ומקום, זמן ועלויות נוספות. בנוסף מתיימרת טכנולוגיה זו להאריך את חיי המנוע ואת מרווחי הטיפולים.

שלב החדרת המותג יכלול גרסאות משלוש סדרות:  4700M, 5700M ו-5700S. הפירוט להלן:

מסי פרגוסון 4709M: יגיע בגרסה פתוחה או סגורה עם קבינה ממוזגת. מנוע 3 צילינדרים עם 92 כ"ס. כושר הרמה של 3.0 טון בזרועות האחוריות. תיבת הילוכים Power Shuttle 12×12

מסי פרגוסון 4709M

מסי פרגוסון 5710M: יוצע עם קבינה סגורה וממוזגת. מנוע 4 צילינדרים עם 105 כ"ס. כושר הרמה של 4.2 טון בזרועות האחוריות. תיבת הילוכים Power Shuttle 24×24 (הכוללת הילוכי זחילה)

מסי פרגוסון 5710M

מסי פרגוסון 5713M: יוצע עם קבינה סגורה וממוזגת. מנוע 4 צילינדרים עם 135 כ"ס. כושר הרמה של 5.2 טון בזרועות האחוריות. תיבת הילוכים Power Shuttle 24×24 (הכוללת הילוכי זחילה)

מסי פרגוסון 5713M

מסי פרגוסון 5713S D4: יוצע עם קבינה סגורה וממוזגת. מנוע 4 צילינדרים עם 130 כ"ס. כושר הרמה של 5.2 טון בזרועות האחוריות. תיבת הילוכים "קבוצות" מסוג Dyna 4 16×16 (הכוללת הילוכי זחילה)

מסי פרגוסון 5713S D4

בנוסף, יוצעו כאן באופן רשמי כל דגמי המותג הגדולים יותר – לפי הזמנת הלקוח, כאשר סדרות קטנות יותר, בכלל זה למטעים ולכרמים, תגענה מאוחר יותר (תלוי בדיקת שוק בארץ) שכן הן עומדות בפני הליך החלפת מנועים למתקדמים, נקיים וחסכוניים יותר.

 מכבשי החציר של מסי פרגוסון (תחת המותגים MF או Hesston) כבר משווקים על ידי דיזל הנדסה, עם תוכניות להרחבת וגידול הפעילות גם בתחום זה.

מנהל המכירות בדיזל הנדסה הוא דניאל אבני; מנהל השירות הוא אריה להמן. טלפון לפרטים נוספים: 08-9781188