, , , ,

Corvus: רכבי עבודה חדשים בארץ (וידאו)

חברת י. קמחי תחל לשווק רכבי עבודה/UTV קשוחים מספרד. כל הפרטים בידיעה

חברת י. קמחי קיבלה את זיכיון הייבוא והשיווק של רכבי העבודה הקשוחים מתוצרת Corvus הספרדייה; מדובר ברכבי UTV שתוכננו והמיועדים בראש ובראשונה לעבודה, והמונעים במנועי דיזל מתוצרת יאנמר היפנית – המחזיקה בעצמה חלק מהחברה; החברה האם נקראת Tuxton/Yanmar group.

Corvus השיקה את רכב העבודה הראשון שלה ב-2018 והוא מוצע תחת שם זה באירופה (וגם אצלנו), ובארה"ב תחת השם Yanmar. לחברה מפעל ייצור מתקדם וחדש ב-Murcia בספרד, בשטח כ-25 דונם, ולפי הצהרתה רוב המכלולים המשמשים לייצור רבי העבודה שלה מגיעים מאירופה. ההיצע מתבסס על מרכב, שלדה ובסיס אחד, וניתן לקבל את כלי הרכב עם הינע אחורי בלבד (DX2) או הינע כפול (DX4), קבינה פתוחה או סגורה.

מאחר וב-Corvus תכננו כלי מן המסד, מדגישים בחברה את המרווח הנדיב במיוחד בקבינה, עם רצפה שטוחה והגישה הנוחה לכל המכלולים, בכלל זה אמצעי התפעול. בשלב זה מוצע מקום לשני נוסעים בלבד, עם שני כיסאות נפרדים, אך בתכנון גרסאות עם ספסל אחד רוחבי ומקום לשלושה, ואף שני ספסלים עם מקום לעד שישה נוסעים בעתיד.

מנוע יאנמר הוא 4-צילינדרי בנפח כליטר אחד, דיזל, המציע 24 כ"ס. הכוח מועבר דרך גיר רציף עם שני יחסי העברה והמהירות המרבית עומדת על 65 קמ"ש. ההיגוי מגובה חשמלית. מרווח הגחון עומד על כ-29 ס"מ וקוטר הסיבוב הוא קצת פחות מ-8.6 מ'. כושר הגרירה עומד על 900 ק"ג וניתן להעמיס על הארגז 450 ק"ג – נתונים המעמידים כלים אלו גבוה בהיררכיית רכבי העבודה מסוגם. המיתלים נפרדים ולכל גלגל מהלך של 25 ס"מ מכובדים; בחברה מדגישים כי בולמי הזעזועים תוכננו לעמוד תחת עומס קיצוני ולתפקד במיטבם עם משקל המועמס על הכלי. ניתן לכוון את עומס הקפיצים בהתאם לאופי השימוש. רכבי העבודה של Corvus מוצעים בשלוש רמות אבזור שונות, לבחירה, כאשר בגרסאות היותר מאובזרות נכללים קבינה סגורה, מאווררים, חימום, וניתן אף להזמין מזגן. ניתן לבחור בין שני צבעי פלסטיקה: חאקי/ירוק וכתום.

לקבלת פרטים נוספים ניתן להתקשר לחברת י. קמחי בטל' 08-943-9294