,

סדרת בסיס חדשה לדויץ-פאהר

דויץ-פאהר 4E

דויץ-פאהר הגרמנייה, כיום חלק מקבוצת SDF (סאמה-דויץ-פאהר) האיטלקייה, משיקה באירופה סדרת טרקטורים בסיסיים חדשה בשם 4E. מדובר למעשה בדור הבא של הסדרה הוותיקה Agrolux המהווה את היצע הטרקטורים הבסיסיים, הרב תכליתיים והמיועדים למשקים מעורבים של היצרנית, לאחר ריענון מקיף ועדכון מרוב המערכות והמכלולים, בכלל זה גם בעיצוב החיצוני.

דויץ-פאהר 4E

דויץ-פאהר 4E

סדרה 4E האירופאית נחשפה לראשונה במסגרת תערוכת Agritechnica 2017 ובימים אלו מתחיל שיווקה ומסירות הכלים הראשונות ללקוחות. סדרה זו זהה בכל – למעט בעיצוב החיצוני ובצביעה – לסאמה Argon החדש שנחשף בדצמבר 2017, וששיווקו מתחיל גם עתה, במקביל.

דויץ-פאהר 4E

העיצוב המעודכן בולט בראש ובראשונה בחופה החדשה, המיישרת קו עם העיצוב העדכני של הטרקטורים מבית דויץ-פאהר, כפי שראינו בכל הסדרות החדשות שהוצגו בשנים האחרונות. ההיצע כולל הספקים של 65 עד 97 כ"ס והדגמים מוצעים עם הינע אחורי בלבד או הינע כפול. היצע תיבות ההילוכים מאפשר בחירה בין מהירות מרבית של 30 קמ"ש למהירות מרבית של 40 קמ"ש. המנוע הוא גרסת 3 צילינדרים של סדרת מנועי ה-FARMotion של קבוצת SDF, מנועים מפיתוח עצמי המתוכננים לאפשר ייצור בתצורת 3, 4 או 6 בוכנות כאשר כל הצילינדרים והבוכנות הן זהות, ומאפשרות יציקה בכמה נפחים (נפח כל בוכנה 962 סמ"ק) בקלות יחסית ותוך מזעור הוצאות הפיתוח. יחד עם המנוע החדש (לבטח בהשוואה לסדרה Agrolux היוצאת) פותחה עבור טרקטורים אלו גם מערכות צינון חדשות, הכוללות מצננים (ראדיאטורים) חדשים ומאסיביים, המתיימרים להציע נוחות רבה וקלות תפעול בכל הקשור לתחזוקה וניקיון.

דויץ-פאהר 4E

הסרנים פותחו אף הם מחדש עבור סדרה 4E ומבטיחים להציע קשיחות גבוהה, עמידות ואמינות – בין היתר תוך התאמה לעבודה עם כף קדמית. סביבת המפעיל חדשה אף היא, ומציעה ארגונומיה גבוהה, קלות בתפעול ושיפור במרווח בהשוואה לסדרה Agrolux היוצאת. עוד לבחירת הלקוח שתי מערכות הידראוליות שונות וארבע אפשרויות ליציאות כוח מכאניות מאחור (PTO), הכל במטרה לאפשר ללקוחות רבים יותר להתאים את הטרקטור החדש שלהם קרוב ככל הניתן לצרכיהם.
יבואנית דויץ-פאהר לארץ היא חברת צ.ל.ע מעמק חפר

דויץ-פאהר 4E