,

ג'ון דיר: שיפור ה-AutoTrac


ג'ון דיר מודיעה על שיתוף פעולה עם מומחית הציוד החקלאי המתקדם הגרמנייה Reichhardt; זו האחרונה מתמחה בפיתוח וייצור מערכות ניווט, ניהוג אוטונומי, בדיקות חקלאיות וטכנולוגיה מתקדמת בתחומים נוספים בחקלאות. בסיס ההסכם בין שתי החברות הוא אספקת טכנולוגיה תומכת למערכות הניהוג האוטונומיות של ג'ון דיר – מערכות ה-AutoTrac מבוססות ה-GPS – המאפשרת עבודה משותפת ומסונכרנת גם עם טרקטורים ומערכות ניווט מתוצרת שונה. בכך יכול החקלאי העובד עם ציוד של ג'ון דיר לפעול בסנכרון ובתיאום מירביים גם עם ציוד מתוצרת אחרת בעל מערכות ניווט שונות, ובכך מרחיבה למעשה ג'ון דיר את טווח העבודה היעילה של הציוד מתוצרתה עבור החקלאי.

חברת Reichhardt מספקת זה מכבר 'מערכות התאמה' דומות לציוד של צ'לנג'ר ופנד – יצרניות מיכון חקלאי בבעלות קונצרן AGCO האמריקאי, וכי פיתוח מערכות דומות עבור יצרניות נוספות נמצא כבר בשלבים מתקדמים. בשלב הבא תוצע מערכת חדשה של Reichhardt עבור ג'ון דיר שתכלול ניהוג אוטונומי עם בקרת שורות מתקדמת חדשה.
ג'ון דיר הודיעה כי המערכות המעודכנות מוצעות מעכשיו עבור הציוד הרלוונטי (בו מותקנות מערכות ניהוג אוטונומיות) של היצרנית. יבואנית ג'ון דיר לארץ היא חברת מפרם מעמק חפר.