,

לנדיני תייצר טרקטורים בטורקיה

Landini Global Farm

לנדיני Global Farm יהיה בין הטרקטורים שייוצרו בטורקיה

לנדיני, יצרנית טרקטורים בבעלות קבוצת ARGO האיטלקייה, חתמה על הסכם שיתוף פעולה עם Anadolu Motor מטורקייה על פיו תייצר זו האחרונה טרקטורים עבור לנדיני עבור השוק המקומי הענק כמו גם עבור מדינות נוספות באסיה, מזרח אירופה, אפריקה ועוד.
Anadolu Motor היא חברה-בת בקונצרן Anadolu Group – קונצרן המאגד מספר חברות העוסקות בייצור, שיווק ומכירת ציוד ומיכון חקלאי, בכלל זה טרקטורים של LS וסוליס. בין היתר נמצאת החברה המיבאת את לנדיני לטורקיה בבעלות הקונצרן. Anadolu Group מאגד תחתיו 80 חברות, הוא הבעלים של 61 מפעלי ייצור בתחומים שונים, הנו פעיל ב-19 מדינות ומעסיק למעלה מ-50,000 עובדים.

מטה חברת Anadolu Motor

מטה חברת Anadolu Motor

הטרקטורים ייוצרו במפעל חדש שמוקם ב-Sekerpinar שסמוכה לאיסטנבל בהשקעה מדווחת של למעלה מ-10 מיליון יורו. על פי הודעת החברות הייצור אמור להתחיל כבר בתחילת 2018 עם תוכניות לייצר למעלה מ-6,000 טרקטורים בשנה; הטרקטורים שייוצרו יוצעו בטווחי הספק של 50-75 כ"ס בשלב ראשון, כאשר בהמשך הכוונה להרחיב את ההיצע לכלים עם עד 110 כ"ס.
מיבואנית לנדיני לארץ – חברת דוד צ'פניק ובנו – נמסר כי הטרקטורים שייוצרו בטורקיה אינם רלוונטים לשוק הישראלי וכי דגמי לנדיני המיובאים לארץ מיוצרים כולם באיטליה.