לנדיני סדרה 2
, , ,

הקומפקטיים של לנדיני – גם עם קבינה סגורה

לנדיני סדרה 2

לנדיני סדרה 2 עם קבינה סגורה

שנה לאחר חשיפת סדרה 2 הקומפקטית מבית לנדיני – הסדרה המחליפה את דגמי סדרה Mistral הוותיקה – חושפת לנדיני את גרסאות הקבינה הסגורה. בשעתו הוצגה סדרה 2 החדשה בגרסאות פתוחות בלבד, עם הבטחה להציע בעתיד הקרוב גם גרסאות סגורות וממוזגות.
טרקטורים אלו תוכננו להציע ממדים קומפקטיים ככל הניתן, בכלל זה בממד הגובה, עם פנייה למגוון שווקים בתחומי הגינון, הפיתוח הנופי, השירות המוניציפלי אך בעיקר בתחומי החקלאות; אלו טרקטורים המיועדים לתפקד במטעים, חממות, גידולי ירקות, עבודה ברפתות ולולים מוגבלי מרווח וגובה וכיו"ב.

לנדיני סדרה 2

לנדיני סדרה 2

במסגרת תערוכת SIMA שתיפתח ב-26 החודש (פברואר) תציג היצרנית האיטלקיה את סדרה 2 החדשה, אך כחידוש בהשוואה להשקה העולמית בשנה שעברה תוצגנה כאמור גם גרסאות סגורות. סדרה 2 החדשה כוללת שלוש גרסאות – לנדיני 2-045, לנדיני 2-050 ולנדיני 2-060 עם 44, 47.5 ו-54.2 כ"ס בהתאמה. בדומה לסדרה אותה היא מחליפה (Mistral) מונעים גם דגמי סדרה 2 במנועי יאנמר, אך עם 4 צילינדרים בלבד, ולא 3 כפי שהוצעו ב-Mistral. דגמי ה-2-045 וה-2-060 מונעים באמצעות מנוע 2.0 ליטר (אטמוספרי ומוגדש טורבו, בהתאמה) בעוד ה-2-050 מונע באמצעות מנוע 2.2 ליטר, אטמוספרי (נטול הגדשה).
תיבת ההילוכים הסטנדרטית בכל הגרסאות היא 12/12 סינכרונית וכאופציה מוצעת תיבת 16/16 הכוללת קבוצת הילוכי זחילה. הכוח מועבר אל ארבעת הגלגלים והתיבה מאפשרת מהירות מרבית של עד 30 קמ"ש. יציאת הכוח האחורית מוצעת כסטנדרט עם 540 סל"ד, וכאופציה עם 540/750 סל"ד לבחירה. כאופציה מוצעת גם יציאת כוח קדמית (1,000 סל"ד).
סדרה 2 החדשה מוצעת בשתי גרסאות שלדה: סטנדרטית (STD) ומונמכת בכמעט 10 ס"מ (GE). המשמעות היא גובה בקצה גלגל ההגה של 131 ס"מ בגרסאות הסטנדרטיות וכ-122 ס"מ בגרסאות ה-GE המונמכות. הקבינה החדשה מוצעת עבור גרסאות הסטנדרט הגבוהות יותר בלבד. היא מתיימרת להציע כל שנדרש בכדי להעניק למפעיל סביבת עבודה נוחה, שקטה ונקייה – גם במשימות ריסוס; לשם כך מוצעת מערכת להשוואת לחצים ומסננים (כאופציה) המבטיחים כי האוויר בתוך הקבינה יישאר נקי וראוי לנשימה. מזגן הוא גם אופציה בתשלום אך כסטנדרט מוצע דיפון נדיב למניעת רעשים, עם הבטחה להציע את סביבת העבודה השקטה בסגמנט. הקבינה מתבססת על 4 קורות תמך דקים אך חזקים דיים לעמוד בתקני הבטיחות האירופאיים המחמירים. דגש רב הושם על שטח חלונות גדול, וכאופציה ניתן לקבל מגב גם על השמשה האחרית ואפשרות להרים את השמשות הקדמיות והאחוריות כלפי מעלה, כאשר יש צורך או רצון בנסיעה פתוחה.

לנדיני סדרה 2

לנדיני סדרה 2 עם קבינה סגורה

סדרת התוספות היא ארוכה ומגוונת, במטרה להציע את הכלי המתאים לקהל רחב ככל הניתן. כך למשל מוצעים חישוקי 20" או 24" עליהם ניתן להרכיב מגוון רחב של צמיגים, החל מצמיגים למדשאות, עבור בצמיגים לעבודות עפר ועד לכמה סוגי צמיגי טרקטור לחקלאות. ניתן לכוון את רוחב (מפשק) הגלגלים הקדמיים בין 108-131 ס"מ בקירוב, והאחוריים בין 87-126 ס"מ בקירוב.
הגובה הכולל עומד בגרסאות ללא הקבינה (עם מסגרת הגנה פתוחה) על 210 ו-200 ס"מ בקירוב בגרסאות הסטנדרטיות ו-GE בהתאמה, ועבור גרסאות הקבינה הסגורה (סטנדרטיות בלבד, כאמור – לא מוצע עבור הגרסאות המונמכות) על כ-231 ס"מ.
סדרה 2 החדשה של לנדיני מוצעת גם בארץ. יבואנית לנדיני לישראל היא חברת דוד צ'פניק ובניו.