, ,

רענון טרקטורי המטעים של ניו הולנד

ניו הולנד מציעה מעתה את דגמי המטעים והכרמים שלה עם סדרת עדכונים, כולל גרסאות מונמכות חדשות

New Holland T4 LP

ניו הולנד מרעננת את סדרות טרקטורי המטעים והכרמים שלה – F (Fruit), N (Narrow) ו-V (Vineyard) – באמצעות הוספת גרסאות LP מונמכות (Low Profile). מדובר בגרסאות שתוצענה בשלושת סדרות הטרקטורים המיוחדים למטעים ולכרמים מתוצרת החברה.

גרסאות ה-LP תוצענה הן בתצורת קבינה סגורה וממוזגת (עם מסנן Class 4 העמיד בפני חומרי הדברה) והן עם תא מפעיל פתוח, עם קשת הגנה קדמית שניתן לקפל.

טרקטורים אלו מותאמים לעבודה במטעים וכרמים כמו גם במשקי חי. ניתן לבחור סרן קדמי מחוזק היכול לשאת עד 2.5 טון, לעבודה עם כף קדמית. כאופציה מוצעות זרועות קדמיות עם כושר הרמה של עד 2.0 טון, 4 ברזים הידראולים ויציאת כוח (PTO) של 1,000 סל"ד. מאחור מוצעות זרועות המסוגלות להרים עד 2.9 טון ויציאת כוח (PTO) של 540 סל"ד. בהיצע אפשרות לקבל עד 10 ברזים הידראולים מאחור וארבע במרכז הטרקטור.

New Holland T4 LP

המנוע המשרת בסדרות אלו הוא FTP F5C ארבע-צילינדרי שמעתה מוצע גם עם 120 כ"ס, בגרסת העל שלו (החל מ-75 כ"ס). בהיצע מגוון תיבות הילוכים, בתוכן תיבת Shuttle Command 16/16 חדשה.

עוד חדש בסדרות הכרמים והמטעים הם שינויי עיצוב קלים, פנסים חדשים (LED) ועיצוב חופת מנוע חדשה המבטיחה שדה ראייה משופר לפנים.

New Holland T4 LP