ניו הולנד Mega Cutter
, ,

חידושי ניו הולנד לחקלאי

ניו הולנד החלה לשווק מגוון חדש של מיכון חקלאי המיועד לחקלאים פרטיים בעלי משקים קטנים ובינוניים, המבצעים את כל עבודות השדה והמשק בעצמם.

מחרשה ניו הולנד PXVOL

מחרשה ניו הולנד PXVOL

סדרת המחרשות הקלות PXVOL, המיועדת לטרקטורים עם 120 כ"ס ומעלה, מוצעת עם 3 או 4 להבים כפולים (מתהפכים) ומעתה גם עם גלגל מוביל חדש. הגלגל וזרוע החיבור שלו תוכננו כך שייסעו בתוך התלם תוך שמירת רוחב קבוע של 40 ס"מ ושמירה על חפיפה קבועה ומדוייקת של הפיכת האדמה. תוספת הגלגל נועדה לדייק את העבודה ולמנוע מצבי "פספוס" שמובילים לגדילת עשבים שוטים וכמובן מונעים את הכנת הקרקע כראוי לפני המשך עיבוד.

ניו הולנד DuraDisc

ניו הולנד DuraDisc

מקצרות הדיסק הרתומות מסדרה DuraDisc מקבלות שלוש גרסאות בסיס חדשות המציעות רוחבי עבודה של 2.0-2.8 מ'. דגש רב הושם בקלות התפעול, בכלל זה ריתום וניתוק, מזעור התחזוקה השוטפת והקלת החלפת חלקים נדרשים גם בשדה, עם כלי עבודה בסיסיים בלבד.

ניו הולנד Mega Cutter

ניו הולנד Mega Cutter

חדשה היא גם מקצרה בסדרה Mega Cutter המוצעת מעתה במידת רוחב עבודה חדשה – ומשתנית – בין 8.4-8.6 מ'. מקצרה זו, יצויין, מיועדת לחקלאים פרטיים אך רוחבה הנדיב מייעד אותה גם עבור קבלנים הפועלים בהיקפים גדולים יותר. גם כאן הושם דגש עיקרי על נוחות וקלות התפעול, מינימום תחזוקה ואמינות מרבית. אלו מושגים בין היתר הודות לבנייה פשוטה, מאסיבית ונעדרת תחכום מיותר או איזורים רגישים לפגיעה. בניו הולנד מייעדים מקצרה חדשה זו בגודל זה בכדי לעמוד בסטנדרטים העולים בהתמדה של ציוד הכבישה, המגובים, האיסוף וכיו"ב, ההולך וגדל והמציע עוד ועוד תפוקה ויעילות.
יבואנית ניו הולנד לארץ היא חברת ניו פלדמן מחיפה