ואלטרה סדרה S החדשה ל-2024
, ,

ואלטרה סדרה S חדשה ל-2024

ואלטרה הפינית משיקה דור המשך לסדרת הטרקטורים הגדולה שלה, עם הספקים המגיעים ל-420 כ"ס

ואלטרה סדרה S החדשה ל-2024

ואלטרה סדרה S החדשה ל-2024

ואלטרה (Valtra) הפינית, יצרנית טרקטורים השייכת לקונצרן AGCO האמריקאי, משיקה את הדור הבא של סדרה S מתוצרתה, השישי בשושלת, סדרת הטרקטורים הגדולים והחזקים ביותר המגיעים מפינלנד. הסדרה החדשה מתקדמת וחזקה מסדרה S היוצאת, עם טווח הספקים רחב וגבוה יותר העומד עתה על 280 עד 420 כ"ס, בהשוואה ל-300 עד 405 כ"ס, בהתאמה.

ואלטרה סדרה S החדשה ל-2024

ואלטרה סדרה S החדשה ל-2024

כמו בסדרה היוצאת כך מוצעות גם בסדרה החדשה שש גרסאות:

ואלטרה S286: הספק מרבי 280 כ"ס, הספק 'פיק' – 310 כ"ס; ואלטרה S316: הספק מרבי 310 כ"ס, הספק 'פיק' – 340 כ"ס; ואלטרה S346: הספק מרבי 340 כ"ס, הספק 'פיק' – 370 כ"ס; ואלטרה S376: הספק מרבי 370 כ"ס, הספק 'פיק' – 400 כ"ס; ואלטרה S396: הספק מרבי 400 כ"ס, הספק 'פיק' – 420 כ"ס; ואלטרה S416: הספק מרבי 420 כ"ס (רציף, ללא 'פיק')

סדרה S החדשה מונעת באמצעות מנוע ה-8.4 ליטר (Agco Power 84LXTN) הוותיק והמוכר מהסדרה היוצאת אך לאחר סדרת שיפורים ועדכונים מקיפה (בין היתר חזרה לשימוש במגדש טורבו אחד במקום שניים), במטרה להציעו עם עוד הספק ומומנט ובמקביל להוריד את צריכת הדלק; על-פי ואלטרה מדובר בהורדת סל"ד של כ-8% לאורך כל טווחי ההספק והמומנט, וירידה ממוצעת של 3% בצריכת הדלק. הסדרה מתבססת על שלדת מסי פרגוסון (חברה-אחות, כמו פנד) המכונה S4 המשרתת שם את סדרה 8700S. למעשה רוב המכלולים משותפים לסדרה הבכירה של מסי פרגוסון, ועיקר הבידול הוא בעיצוב.

ההספק עובר אל כל הגלגלים באמצעות תיבה רציפה מתוצרת AGCO מדגם ML260 – דו שלבית עם אפשרות לשילוב ידני והמאפשרת מהירות נסיעה מרבית של 53 קמ"ש. בסדרה החדשה רועננו ושופרו הקבינה (כולל, בין היתר, בחירה בין 2 מערכות שיכוך שונות), האלקטרוניקה והמחשוב, המערכת ההידראולית, מערכות ה-PTO, התאורה והבלמים. כושר ההרמה בזרועות הקדמיות עומד על 5.4 טון, ובאחוריות על 12.5 טון.

יבואנית ואלטרה לארץ היא חברת אגרו תמיר מכפר תבור

ואלטרה סדרה S החדשה ל-2024

ואלטרה סדרה S החדשה ל-2024