גרסאות בסיס הגלגלים הארוכות מקבלות מעתה אופציה לתיבת הילוכים Power Command המיועדת לעבודות עיבוד בעומס מלא

New Holland T7 LWB Power Command

ניו הולנד מרחיבה את סדרת הטרקטורים T7 (175-270 כ"ס) עם הוספת אופצייה לתיבות הילוכים Power Command לגרסאות בסיס הגלגלים הארוך בסדרה (LWB). תיבות ה-Power Command מוצעות בכל הגרסאות – עד 260 כ"ס. גרסת העל בסדרה – ה-T7.300 – מוצעת עם תיבת Auto Command.

תיבת ההילוכים Power Command היא תיבת powershift מחוזקת המיועדת למי שעובד בעיקר בשדה, בעבודות עיבודים בעומס מלא. התיבה מציעה עד 19 מהירויות רציפות הניתנות להעברה ללא השהייה, ובכך מוצע ניצול מיטבי של הספק המנוע, העברת כוח רציפה ויעילה ומינימום שחיקה בעקבות מכות בהעברה והחלקה. העברת ההילוכים נעשית באמצעות לחיצה על כפתור או דחיפת הג'וי-סטיק לפנים (העלאה) או לאחור (הורדה).

New Holland T7 LWB Power Command

תיבות ה-Power Command כוללות בתוכן מערכת בקרת מהירות Ground Speed Management II control שהוצגה לראשונה בסדרה הקומפקטית יותר – ניו הולנד T6. המפעיל יכול – בדומה לתיבות הרציפות – לקבע את מהירות העבודה הרצויה, ומחשב ניהול תיבת ההילוכים מעלה או מוריד הילוכים וסל"ד באופן אוטומטי בכדי לשמר את המהירות הרצויה תוך מינימום החלקה וניצולת מיטבית של הספק המנוע, בסל"ד הנמוך ביותר האפשרי.

גרסאות ה-T7 LWB מוצעות עם קבינת Horizon Ultra המתהדרת, על פי היצרנית, ברמת בידוד מעולה בפני רעשים, מרווח נדיב ושדה ראייה מעולה סביב. לי ני הולנד מדובר בקבינה השקטה בקטגוריה עם רמות רעש באזור ראש המפעיל של עד 66 דציבלים בלבד.

ניו הולנד מיובא לארץ על ידי חברת ניו פלדמן מחיפה