'ארגו' האיטלקייה, החברה אם של מותג הטרקטורים לנדיני, חושפת סדרה חדשה של טרקטורים חקלאיים בשם 6C. עם החשיפה נמסר על שני כלים הכלולים בשלב ראשון בסדרה החדשה – 6-120C ו-6-130C – שניהם עם מנוע פיאט (FPT) בנפח 4.5 ליטר, בהספק 111 ו-121 כ"ס בהתאמה (הספק שיא של 121 ו-133 כ"ס בהתאמה). המנועים הם 4-צילינדרים מתקדמים העומדים בתקני EU 3b/Tier 4i. בין היתר כוללים המנועים מערכת הזרקת דלק במסילה משותפת ובלחץ גבוה, מגדש טורבו ומצנן ביניים. סדרה 6C מחליפה את סדרה Powermondial בהיצע לנדיני ומשלימה את סדרה 6 החדשה מלמטה; סדרה 6 כוללת גרסאות בטווחי הספק של 131 עד 175 כ"ס.טרקטור לנדיני 6-120C טרקטור לנדיני 6-120C לפי מיטב מסורת לנדיני מוצע גם עבור שני דגמי סדרה 6C החדשה מגוון מרשים של תיבות הילוכים. לנדיני מציעה את דגמי הטרקטורים החדשים בשתי רמות אבזור – Techno ו-Top – הנבדלות זו מזו בין השאר בהיצע תיבות ההילוכים שלהן. בגרסת ה-Techno, המאובזרת והיקרה פחות, מוצעת כסטנדרט תיבה מכאנית המכונה Speed-Four הכוללת 12 הילוכים לפנים ו-12 לאחור. כאופציה ניתן לקבל כאן הילוכי זחילה ואז התיבה כוללת 16 הילוכים לפנים ו-16 לאחור. בגרסת ה-Top משלבת לנדיני כסטנדרט את תיבת ה-Speed-Four המוזכרת, שינוי כיוון מהיר ומערכת T-Tronic בעלת 3 שלבים – מה שמסכם את סך ההילוכים לכדי 36 לפנים ו-12 הילוכים לאחור. כאופציה מוצעים ברמת האבזור Top הילוכי זחילה ואז מתקבל סך של 48 הילוכים קדמיים ו-16 אחוריים. אופציה נוספת ברמת אבזור זו היא גרסת Top Fifty שכשמה כן היא: מהירותה המרבית היא 50 קמ"ש, במקום 40 קמ"ש בשאר גרסאות ההילוכים.
אבל, מגוון וסוג תיבות ההילוכים אינן ההבדל היחיד בין גרסאות ה-Techno וה-Top של סדרה 6C מבית לנדיני. בעוד גרסאות ה-Techno מצוידות במצמד חד-דיסקי יבש סטנדרטי, מוצע בגרסאות ה-Top מצמד רב-דיסקי רטוב (טבול בשמן), מה שמאפשר כיוון רגישות לזמן התגובה לשינויי הכיוון כמו גם האפשרות להפעיל את המצמד בלחיצת כפתור.
יציאת הכוח האחורית (PTO), לעומת זאת, דומה בכל הגרסאות של סדרה 6C החדשה, ומציעה כסטנדרט 540 ו-540E וכאופציה בנוסף גם 1,000 ו-1,000E סל"ד. כאופציה מוצעת יציאתPTO גם לפנים. צירוף הגלגלים הקדמיים למאמץ מבוצע בסדרה 6C החדשה כסטנדרט באופן אלקטרו-הידראולי. הסרן הקדמי מוצע גם (כאופציה) עם שיכוך מבוקר אלקטרונית בכל צד ובלמי דיסק טבולים בשמן. עוד מספרים? כושר ההרמה המרבי בזרועות האחוריות הוא 5,000 ק"ג ובקדמיות (אופציה) – 3,400 ק"ג. המשאבה ההידראולית היא בספיקה מרבית של 66 ליטר/ד' וכאופציה ניתן לקבל משאבה בספיקה מרבית של 110 ליטר/ד'. בזרועות האחוריות ניתן להזמין בתוספת תשלום מערכת בקרת עומס למניעת הרמת משקל יתר, העלולה לסכן את יציבות הטרקטור.
תא המפעיל בסדרה 6C החדשה הוא מסדרת ה-Master Class החדשה של לנדיני, הנשענת על 4 קורות. קבינה זו מצוידת במושב חדש לגמרי, בולמי זעזועים מבוקרים אלקטרונית (ניתן לכוון את רמת השיכוך) ובגרסת ה-Top מוצעת בקרת אקלים אלקטרונית כסטנדרט.