סדרת ביניים חדשה מבית מק'קורמיק

מק'קורמיק האיטלקייה (בבעלות קבוצת 'ארגו', המחזיקה גם במותג לנדיני) תשיק את טרקטורי הביניים החדשים שלה מסדרה X6 בהמשך החודש. החשיפה הרשמית תיערך במסגרת תערוכת LAMMA 2014 באנגליה, הנפתחת ב-22 בינואר.טרקטור מק'קורמיק X6 טרקטור מק'קורמיק X6 עבור מק'קורמיק מדובר בסדרה חשובה מאוד, בסגמנט מתפתח וגדל במהירות והפונה לטווח רחב של חקלאים וסוגי שימוש וייעוד שונים. סדרה X6 החדשה תחליף הן את סדרה X60 (עם 68 עד 82 כ"ס) והן את סדרה MC הוותיקה והחזקה יותר, עם טווח הספק של 102 עד 126 כ"ס. "בסדרה X6 החדשה איחדנו את היכולות והתכונות הן של סדרה X60 והן של סדרה MC הוותיקות, וארזנו הכל באריזה מתקדמת, נוחה יותר לשימוש ויעילה יותר" מתאר פול וייד מ'מק'קורמיק אנגליה' את הסדרה החדשה. "בסדרה החדשה יותר אפשרויות התאמה ותוספות מבסדרות היוצאות, והיא פונה לטווח חקלאים רחב מאי פעם – החל באלו המחפשים כלי פשוט וקל לתפעול וכלה לנדרשים לכלי מתקדם ועתיר טכנולוגיה; הכל ניתן להזמין בהתאמה לפי הצרכים".
בשלב הראשון תושקנה שתי גרסאות: X6.420 עם 111 כ"ס ו-X6.430 עם 121 כ"ס, בשניהם משרת מנוע FPT (פיאט) בנפח 4.5 ליטר עם מערכת SCR ומערכת ניהול מנוע אלקטרונית המכונה כאן Power Plus המציעה 'פיק' נוסף רגעי של תוספת 10 כ"ס לעת הצורך, בעיקר לעבודה עם PTO או בנסיעה מהירה על הכביש. זו האחרונה, אגב, ניתנת כסטנדרט להגעה עד 40 קמ"ש, כאשר כאופציה ניתן לקבל תיבת הילוכים המאפשרת מהירות מרבית של 50 קמ"ש. בין יתר תיבות ההילוכים שבהיצע תוצענה תיבות Eco המיועדות לאפשר בעיקר תנועה מנהלתית מהירה בסל"ד מינימאלי.
במק'קורמיק מדגישים עוד כי בסדרה החדשה תוכנן תא המפעיל מחדש עם השקעה רבה בכל הקשור לארגונומיה יעילה ובידוד טוב בפני רעשים. השיווק של דגמי סדרה X6 החדשה יחל במהלך השבועות הקרובים.