קייס פארמל U פרו דגמי 2014 של סדרת הפארמל U פרו (Farmall U Pro) מקבלים אופציה חדשה בדמות בולמי זעזועים לתא המפעיל. זאת במקביל לשיפורים ועדכונים שתא המפעיל של דגמי הסדרה קיבל לקראת 2014.
דגמי הסדרה – כולם מוצעים בסטנדרט עם הנעה כפולה – מותאמים לשמש ככלים רב-משימתיים במשק החי, בחוות ומשקים קטנים ובינוניים ובאירופה מדובר בכלי מועדף על קבלנים חקלאיים רבים. סדרת הפארמל U פרו של קייס מוצעת בטווחי הספק של 99 עד 114 כ"ס מערכת הבולמים המוצעת לתא המפעיל של סדרה פארמל U פרו משפרת כמובן באופן משמעותי – טוענים בקייס – את נוחות הנסיעה והשהייה לאורך זמן בקבינה. המהלך המוצע של תנודות תא המפעיל מעלה ומטה עומד על כ-6.0 ס"מ ובקייס מתגאים בעובדה שלמרות תוספת הבולמים – נותר הגובה הכולל של הטרקטור זהה לגובה טרקטור מקביל ללא מערכת השיכוך האופציונאלית, נתון חשוב עבוד רוכשי טרקטור כזה, המבלים חלק מזמנם במבנים מקורים. מערכת השיכוך האופציונאלית לתא המפעיל של דגמי הפארמל U פרו מציעה מהלך של עד 59 מ"מ מבלי להוסיף לגובה הכולל של הטרקטור
תא המפעיל החדש ל-2014 כולל מספר שיפורים ועדכונים ובהם מיקום מחדש של המחוונים ומוט השליטה ('ג'וי-סטיק'), עיצוב מחדש של יחידת ההגה המתכווננת ושינוי במיקום אי-אלו מתגים וכפתורים במטרה להציע נוחות וקלות תפעול משופרות.
באנגליה עולה תוספת מערכת השיכוך לתא המפעיל של הפארמל U פרו כ-700 ליש"ט.