,

חשיפה ראשונה: הטרנזיט הקטן ביותר

פורד טרנזיט קורייר

עם השקת הטרנזיט קורייר (Transit Courier) בגרסתה המוכנה לייצור, משלימים בפורד את חידוש היצע המסחריות שלהם הכולל את "משפחת" הטרנזיט (טרנזיט, טרנזיט Custom וטרנזיט Connect); הקורייר החדשה היא הקטנה בסדרה – 416 ס"מ אורכה – ומתבססת על פלטפורמת הפורד פיאסטה. מדובר במסחרית המיועדת לפעול בעיקר בתוככי הערים, כרכב שירות או כרכב חלוקה קומפקטי. עם הקורייר נכנסים בפורד בפעם הראשונה לסגמנט המסחריות הקומפקטיות, אם נתעלם מגרסאות ואן סגורות שהוצעו במשך השנים על בסיס הפיאסטה, בעיקר באנגליה.

פורד טרנזיט קורייר

הטרנזיט קורייר מוצע עם שני מושבים קדמיים וארגז מטען מאחור (עם קיר מפריד, כסטנדרט), או בתוספת שורת מושבים נוספת הניתנים לקיפול מלא או בחלוקה של 40:60. עם ארגז מטען נטול ספסל מוצע שטח הטענה באורך 162 ס"מ (259 ס"מ עם מושב נוסע מקופל) ונפח הטענה של 2.3 מ"ק. ניתן להעמיס שם עד 660 ק"ג משקל. היצע המנועים המיועד כולל חבורה חסכונית במיוחד, ובראשה מנוע ה-EcoBoost משולש הצילינדרים עטור התשבוחות בנפח ליטר; לוגם הבנזין המתקדם מציע 100 כ"ס. לצידו בהיצע שני דיזלים – 1.5 ליטר ו-1.6 ליטר, עם 75 ו-95 כ"ס בהתאמה. לכל המנועים משודכת כסטנדרט מערכת 'עצור וסע' התורמת לחיסכון בדלק.

פורד טרנזיט קורייר

פנים המסחרית הקטנה שופע תאי אחסון ומדפים, כולל בתוך הגג מעל לנוסעים. בין היתר מוצעים תאי אחסון יעודי המתאימים לניירות בגודל A4 או לאחסון בטוח של מכשירים אלקטרוניים.
הטרנזיט קורייר החדשה הושקה בברמינגהם שבאנגליה, בתצורת הגה ימני. כאשר תגיע לייצור תשווק כמובן גם עם הגה שמאלי. השיווק יחל רק במהלך הרבעון הראשון של 2014, ומן הסתם עוד לא פורסמו מחירים.

פורד טרנזיט קורייר