,

ג'ון דיר מרעננת את סדרת ה-Gator

דגמי הגייטור של ג'ון דיר מקבלים רענון ושדרוג לקראת שנת הדגם 2021

ג'ון דיר גייטור XUV865

ג'ון דיר מעדכנת ומשדרגת את דגמי הגייטור (Gator) שלה לקראת 2021. על פי החברה מדובר ברענון כולל המקיף את כל דגמי החברה – הסדרות XUV ו-HPX – כאשר המטרה היא להותיר את דגמי ג'ון דיר בסגמנט רכבי הפנאי/עבודה ההולך וגדל (בעיקר בארה"ב) תחרותיים מספיק.

ג'ון דיר גייטור XUV835

דגמי 2021 של ג'ון דיר גייטור יישארו רובם – כפי שהיו עד כה – משוייכים יותר לצד העבודה מאשר הפנאי; אלו כלי רכב קלים המיועדים לעבודה בתנאי שטח קשים ולהובלת צמד עד שישה נוסעים (תלוי בגרסה) על ציודם בתנאים אלו. בשל כך הושם דגש על ידי מהנדסי ג'ון דיר בהליך הרענון על שיפור משמעותי בהנדסת האנוש, בעיצוב המכלולים, המתגים והמחוונים השונים במטרה להציע "שימוש ותפעול אינטואיטיביים יותר", לשון ההודעה. בין היתר מוצע מעתה לוח מחוונים ושעונים חדש לגמרי המבטיח להעביר עוד מידע, תמונה ברורה ובהירה יותר ויכולת קריאה מהירה וקלה יותר בכל תנאי תאורה. בין היתר מוצעים כעת סימונים למצבים שונים, כמו נעילת דיפרנציאל, מצב הדלק, מצב תיבת ההילוכים, התרעות בפני טיפולים, סל"ד המנוע ועוד.

ג'ון דיר גייטור XUV835M

ידית ברירת ההילוך (לפנים, לאחור, סרק וחנייה) עוצבה מחדש וכוללת מעתה בורר מצב חניה (Park) אינטגרלי. בכך קל יותר להתחיל בנסיעה או להחנות את הרכב, וההליך מהיר ונוח יותר – נתון משמעותי למי שבמסגרת עבודתו על הכלי נדרש לעצור ולהתחיל בנסיעה לעיתים תכופות. כפתור השילוב להינע כפול מוקם מחדש ותפעולו אמור להיות נוח וקל יותר. בכלים המוצעים עם הגה כוח מוצעת מערכת חדשה ומשופרת עם הבטחה לתפעול חלק יותר ונטול כל מאמץ – נקודה משמעותית לאלו הנוסעים הרבה בשטח קשה לתנועה. אותו הדין לגבי תפעול נעילת הדיפרנציאל, המבטיחה להיות נוחה וקלה יותר לחיבור וניתוק.

דגמי הגייטור המחודשים מוצעים כבר מעתה על ידי ג'ון דיר. ג'ון דיר גייטור מיובא לארץ הן על ידי חברת י. קמחי מכפר הנגיד והן על ידי מפרם מאזור התעשייה עמק חפר – שתיהן יבואניות רשמיות של הקונצרן הירוק.

ג'ון דיר גייטור XUV590M