קובוטה RTV 900
קובוטה RTV 900

קובוטה RTV 900

קובוטה מציעה כלי רכב תפעוליים, רכבי עבודה ופנאי בתצורת UTV (רכב רב משימתי, בתרגום חופשי) מזה שנים אחדות, כאשר היא מכוונת בעיקר אל מול מתחרים דומים מבית קוואסאקי (מיול), פולריס (ריינג'ר) וכיו"ב. רכבי העבודה של קובוטה פונים אל הנדרשים לקשוחים ולחזקים ביותר מבין רכבי העבודה עם סדרת ה-RTV שלה, והיא עושה זאת בהצלחה רבה, בעיקר בשוק הגדול בעולם עבור כלי רכב מסוג זה – ארה"ב.

קובוטה RTV 900

קובוטה RTV 900

זה עתה החלה יבואנית הטרקטורים והציוד החקלאי של קובוטה בארץ – חברת מכשירי תנועה – לייבא נציג ראשון ממשפחת רכבי העבודה של המותג היפני; הדגם המיועד לשיווק אצלנו, בשלב זה, הוא ה-RTV 900X המוצע בתצורתו הקצרה (ספסל אחד) והפתוחה. מדובר כאמור בכלי עבודה שבא לעבוד לפני הכל, ולא בכלי פנאי מלוקק או ספורטיבי.

קובוטה RTV 900

קובוטה RTV 900

הכלי שוקל בתצורתו הבסיסית (ללא סגירה) 850 ק"ג והוא מסוגל לשאת מטען כולל של 770 ק"ג – 500 מהם בארגז. כושר הגרירה עומד על 590 ק"ג. קובוטה RTV 900X מציע מפרט טכני כמקובל בקטגוריה, קרי: 2 יחסי העברה (עד 40 קמ"ש), היגוי הידראולי ומתלים נפרדים. פחות מקובלת בסגמנט היא העברת הכוח, המתבצעת כאן באמצעות תיבה רציפה הידרוסטטית, לטיובת עוד עמידות וקשיחות. רשימת האופציות והתוספות ארוכה וכוללת מגוון רחב במטרה להתאים לכמה שיותר לקוחות, ובכלל זה כמה סוגי ומידות צמיגים, מיגונים שונים, אפשרות סגירת הקבינה ואף יציאה הידראולית להפעלת ציוד נגרר או יישא בכוח הידראולי.
המנוע הוא תלת-בוכנתי בנפח 900 סמ"ק בקירוב מתוצרת קובוטה, צורך סולר ומייצר הספק מרבי של 21.6 כ"ס. פרטים נוספים אצל היבואנית – חברת מכשירי תנועה.

קובוטה RTV 900

קובוטה RTV 900