ה-Leader PFI 1.14 הוא מערבל המזון החשמלי הראשון של היצרנית האיטלקייה, והראשון מסדרה עתידית שתכלול כמה גדלים

Faresin האיטלקיה חושפת מערבל מזון לרפתות ודירים המונע באמצעות חשמל. הדגם האמור נקרא Leader PFI 1.14 והוא הראשון מסדרת מערבלי מזון חדשים על טהרת החשמל, שיוצעו במגוון גדלים בעתיד הקרוב.

שם הדגם מלמד על היותו כולל שבלול ערבול אנכי אחד ונפח מיכל של 14 מ"ק. הכוח מסופק על ידי צבר סוללות ליתיון-איון בספיקה של 210 אמפר-שעה המספק חשמל לשני מנועים: האחד, בעוצמה של 51 קילו-ואט (כמעט 70 כ"ס) מניע את הגלגלים, והשני – בעוצמה של 45 קילו-ואט (כ-61 כ"ס) מניע את יחידת הערבול, השפיכה והאיסוף (רוחב ראש האיסוף 2.0 מ'). על פי היצרנית אמורה טעינה אחת מלאה לספק מהלך יום עבודה מלא למשק בינוני בגודלו. אגירת אנרגיה בעת בלימה תורמת להארכת זממן הספיקה היעיל של המצברים, מאחר ובמהלך פעולת הבלימה מתורגמת האנרגייה הנוצרת בה לכוח טעינה.

למנוע המניע מחוברת מערכת הינע בעלת שתי מהירויות המניעה את הגלגלים האחוריים. ההיגוי הוא כפול ומאפשר זריזות וכוש ניידות גבוה גם במקומות צפופים. מהירות הנסיעה המרבית היא 20 קמ"ש.

למערבל המזון אפשרות לבחור בין 8 מהירויות סיבוב שבלול ערבול שונות, בהתאם לצורך, והוא מכיל מערכת שקילה עצמית אלקטרונית עם בקרה על כמות הוצאת המזון.

Faresin מיובאת לארץ על ידי חברת פרפקט פרטס