המותג הגרמני-איטלקי מחליף את סדרה 6 הוותיקה בסדרה מעודכנת בשם 6C. היכנסו לפרטים

דויץ-פאהר הגרמנייה (כיום בבעלות SDF האיטלקייה) משיקה סדרת טרקטורים חדשה כמחליפה לסדרה 6 הוותיקה: סדרה 6C.

דויץ פאהר סדרה 6C

הסדרה החדשה כוללת בשלב זה שלוש גרסאות בסיס – כולן עם מנועי 4 צילינדרים ובטווחי הספק שבין 114 ל-136 כ"ס: 6115C, 6125C ו-6135C. בכל המנועים אפשרות למצב Boost בו מתווספים להספק המרבי לפרק זמן קצר עד 7 כ"ס – גם ביציאות הכוח, כאשר יש צורך בתוספת הספק. דגמי הסדרה החדשים מוצעים עם תיבות הילוכים חדשות מסוג PowerShift תלת שלבי או עם גיר רציף (TTV), לבחירה. בנוסף מוצעות תיבות הילוכים חדשות אף הן המכונות RVshift, כאשר מדובר במערכת Powershift בה שילוב כל ההילוכים (20 קדמיים ו-16 אחוריים) נעשה אוטומטית. האופציה האחרונה מאפשרת מהירות נסיעה מרבית של עד 50 קמ"ש – נתון חריג ברמות הספק כאלו. אופציית הילוכי הזחילה מאפשרת מהירות איטית של החל מ-100 מטרים לשעה.

סדרה 6C החדשה של דויץ-פאהר מצויידת במערכת הידראולית חדשה עם ברסים מכאניים או אלקטרו-הידראוליים לבחירה, וספיקה מרבית של עד 120 ליטר/שעה. בקרת עומס מהווה אבזור סטנדרטי. כל הטרקטורים בסדרה מגיעים עם הכנה למעמיס קדמי, וברזים הידראוליים בהתאם. הג'וי-סטיק המשמש לתפעול המעמיס הקדמי יכול גם לאפשר באמצעותו שינויי כיוון נסיעה מהירים, ליעילות העבודה ולנוחות המפעיל. המערכת החדשה המחוזקת ביחס למה שהוצע בסדרה 6 מאפשרת הרמת משקל של עד 3.0 טון בזרועות הקדמיות ועד 7.0 טון בזרועות האחוריות.

דויץ פאהר סדרה 6C

עוד חדשה בסדרה היא הקבינה; מדובר בקבינה מסדרה TopVision של SDF והיא נשענת על ארבע קורות. על פי היצרנית מציעה קבינה חדשה זו שדה ראיה גדול יותר ויחד עם חלון הגג מוצע שיפור משמעותי בכל הקשור לעבודה עם מעמיס קדמי. יחד עם שיכוך בזרועות הקדמיות, שיכוך לקבינה כולה ושיכוך לכיסא המפעיל מובטחת שהיה נוחה למפעיל בעמדתו גם לאורך זמן.

המותג דויץ-פאהר משווק בארץ על ידי קרסו מוטורס