, ,

SR270 – מיני מעמיס חדש מקייס

קייס מרחיבה את היצע היעים האופניים שלה (מיני מעמיסים) מסדרה Alpha עם דגם חדש בשם קייס SR270. זהו מיני מעמיס המוצע עם מערכת הרמה רדיאלית והמתיימר להיות הראשון בשוק עם מערכת הפחתה קטליטית סלקטיבית (SCR), כך טוענים אצל היצרנית. בנוסף, מדגישים בקייס, הופך ה-SR270 עם השקתו ליעה האופני בעל יכולת ההעמסה הגבוהה בקטגוריה עם כושר העמסת משקל על הכלי (ציוד רתום ומחובר) עומד על 1,226 ק"ג.

דגם זה מותאם למגוון משימות בתחומי החקלאות, ברפתות גדולות, מרכזי מזון, משתלות, העמסת ופריקת חציר, דשן ועוד.CASE SR270 CASE SR270 כיחידת כוח משמש מנוע מתוצרת FTP (פיאט) המספקת כאן 90 כ"ס, והעומדת בתקני Tier 4 Final. המשאבה ההידראולית הסטנדרטית מספקת תפוקה של 91.6 ליטר בדקה. כאופציה, לנדרשים להפעיל ציוד הידראולי, מוצעת משאבה חזקה יותר, בתפוקה של 142.3 ליטר לדקה. מיכל הדלק כאן הוא בנפח 96.5 ליטר, מה שאמור להספיק ליום עבודה ארוך ללא הצורך לעצור לתדלוק. קייס SR270 מתהדר בכוח פריצה בן 3,984 ק"ג. משקלו העצמי 3,685 ק"ג.
קייס החלו כבר בשיווק הדגם באירופה ובארה"ב. בשבועות הקרובים יתרחב שיווקו ליתר השווקים בהם קייס פעילה. יבואנית קייס לארץ היא חברת קרסו מוטורס (ללא אתר אינטרנט).