מעמיס טלסקופי JLG G5-18A

מעמיס טלסקופי JLG G5-18A

מעמיס טלסקופי JLG G5-18A


מומחית ציוד ההרמה האמריקאית JLG החלה בשיווק מהדורה עדכנית ומשודרגת של המעמיס הטלסקופי הקומפקטי G5-18A. מדובר במעמיס טלסקופי קטן ממדים אך עם יכולות הרמה מרשימות ביחס לגודלו, המיועד לתפקד בכל סביבה צפופה, קשה להתניידות אך עדיין להיות מסוגל להרים מטען משמעותי ולגובה רב.
ה-JLG G5-18A הוצג כבר לפני 3 שנים כ'נשק' היצרנית (גם) לענפי החקלאות השונים, ככלי עבודה ברפתות, מרכזי מזון, אסמים, בתי אריזה ומשתלות. עם יכולת הרמה מרבית של כמעט 2.5 טון (2,495 ק"ג למען הדיוק), כושר הגעה מרבי לגובה של 5.5 מטרים, גובה גג תא המפעיל של 1.93 מ' ורדיוס סיבוב של 3.23 מ' בלבד מדובר במכונה שבהחלט מציגה מפרט תחרותי גם עבור המגזר החקלאי. אל נתונים אלו יש להוסיף את האופציה לקבל מאוורר הניתן להפעלה הפוכה, לטובת ניקוי קל של מוץ, אבק ושאר אלמנטים סותמי-ראדיאטור.
מעמיס טלסקופי JLG G5-18A

מעמיס טלסקופי JLG G5-18A


בגרסת 2016 המעודכנת בוצעו שינויים ושיפורים קלים בעיצוב החיצוני ובתוך תא המפעיל. אלו כוללים עיצוב מחדש של חופת המנוע (הממוקם מימין לתא המפעיל) הכולל בין היתר הקטנת פתח מסנן האוויר ושינויים בקימורי החופה לטובת הגדלת שדה הראיה ימינה ולאחור, עיצוב מחדש של דוד המפלט עם הבטחה לבידוד טוב יותר בפני רעשים ו-וויברציות. תא המפעיל קיבל אף הוא טיפול קוסמטי עם יחידת מושב חדשה, שינויים קלים במכלולי התפעול, בידוד טוב יותר והבטחה לשיפור כללי בהנדסת האנוש.
המנוע הוא Deutz TD 2.9 L4 מעודכן העומד בתקני Tier 4 Final והמציע כאן 74 כ"ס. ההינע הוא כמובן הידרוסטאטי והכוח מועבר אל ארבעת הגלגלים. JLG מציעה מגוון תוספות וכלים עבור דגם זה, בכלל זה ציוד ייעודי לשימוש חקלאי.
לקבלת פרטים נוספים מיבואנית JLG לארץ, לחצו כאן
מעמיס טלסקופי JLG G5-18A

מעמיס טלסקופי JLG G5-18A