,

מרסס 'סלף' חדש מ-Amazone

המרסס החדש מציע שיפורים בטווח וזמן העבודה הרציפה, במערכות העזר והשליטה הממוחשבות ובקבינה

Amazone Pantera 4504

אמזון (Amazone) הגרמנייה מרחיבה את משפחת המרססים הנוסעים מתוצרתה ('סלף') עם הוספת ה-Pantera 4504 להיצע. עיקר החדשות בדגם החדש: מערכת צינורות וברזים חדשה לנוזל שבמיכל, סביבת עבודה בקבינה המאורגנת מחדש ושיפורים המבטיחים תחזוקה וטיפולים נוחים וקלים יותר. המרסס החדש מוצע עם מוטת ריסוס של עד 40 מטרים, בקרות שיפוע וגובה סדרתיות ומערכת ממוחשבת המסנכרנת בין עוצמת וכמות הריסוס לבין מהירות הנסיעה בפועל.

המרסס החדש מציע משקל עבודה של כ-10 טון ומיכל ריסוס בנפח 4,500 ליטרים. מערכת הניהול הממוחשבת היא חדשה וכך גם המשאבה האחראית על פעולת המרסס, המציעה מעתה ספיקה של 520 ליטר/דקה ויכולת יניקה של עד 700 ליטר/דקה. משאבה זו הועברה צד במכונה – מימין לשמאל – ויחד עם שיפור הבידוד מובטחת מעתה פעולה שקטה משמעותית ביחס לדגמים קודמים. האבזור הסטנדרטי כולל את חבילת השליטה והבקרה בפעולת הריסוס TwinTerminal 3.0 כאשר כאופציה מוצעת חבילת ה-TwinTerminal 7.0 המאפשרת בין היתר שליטה בנעשה באמצעות מסך מגע גדול בקבינה. מערכת זו מציעה, בין היתר, שליטה אוטומטית בתנוחת, גובה וכלל פעולות המרסס וזרועות הריסוס, יכולת תכנות קדימה, ניקוי מיכל אוטומטי – באמצעות לחיצה על כפתור בקבינה ועוד.

Amazone Pantera 4504

הקבינה בעצמה מתבססת על אלו המוכרות מדגמי Pantera וותיקים, אך עם מספר חידושים ושדרוגים שימצאו דרכם גם לקבינות בדגמים חדשים מכאן והלאה; בין היתר מוצע מסך מגע חדש בקוטר 7" המכונה AmaDrive 7.0 כאשר באמזון מבטיחים ארגונומיות משופרת לטובת תפעול וקריאה מהירים ונוחים. תפעולי ISOBUS נעשים באמצעות מסך נוסף – AmaTron 4 בקוטר 8" או AmaPad 2 שקוטרו 12.1" – שניהם מסכי מגע צבעוניים.

מיכל הדלק עלה מנפח של 230 לכדי 290 ליטרים, מה שמבטיח זמן עבודה רציף ארוך יותר בין הפסקות התדלוק. מרססי אמזון מיובאים לארץ על ידי האחים ניסנבוים מיבנאל