טרקטור קיוטי PX9530

יצרנית הטרקטורים הקוריאנית קיוטי מרחיבה את היצע סדרה PX שלה עם 3 גרסאות חדשות; הטרקטורים החדשים הם קיוטי PX9530PC, קיוטי PX1053PC וקיוטי PX1153PC – כולם כפולי הנעה כסטנדרט – עם הספקי מנועים של 93, 103 ו-110 כ"ס בהתאמה. עבור קיוטי, המתמחה בעיקר בכלים קומפקטיים רב תכליתיים, מדובר בעליית מדרגה עם היצע הכלים החזקים שלה, כאשר ההספקים הגבוהים יותר של הכלים החדשים מאפשרים ביצועים ותפוקה גבוהים יותר, יכולת הרמה גבוהה יותר בזרועות (למעלה מ-3.6 טון) ואפשרות לעבוד עם ציוד נגרר או נרתם כבד ומאסיבי יותר.

טרקטור קיוטי PX9530

טרקטור קיוטי PX9530


הטרקטורים החדשים של קיוטי מיועדים כמו רוב ההיצע של היצרנית לשמש כטרקטורים רב תכליתיים, המותאמים לבצע מגוון משימות במשק או בחווה – החל מעבודות חריש ועיבודי קרקע, חציר, קש וירק, עבור במשימות הובלה או פינוי ועד לעבודה עם כף – נתון שנלקח בחשבון בעת התכנון על ידי הכנה מתאימה להידראוליקה הנדרשת והתקנת סרן קדמי מחוזק. בקיוטי מצהירים כי מצוידים בכף מדגם KL1153 של קיוטי מסוגלים הטרקטורים החדשים להרים מטען במשקל של עד 1.9 טון לגובה ציר מרבי של קצת מעבר ל-3.6 מ'.
סדרה PX היא כאמור סדרת הטרקטורים הגדולים יותר בהיצע קיוטי, והיא נולדה ב-2014 עם השקת הקיוטי PX9020 (עם 91.2 כ"ס), שנותר עד עתה כדגם יחיד בסדרה.
הטרקטורים החדשים פותחו בשיתוף קיוטי-ארה"ב ומיועדים בראש ובראשונה לשוק האמריקאי, שם כלים מסגמנט זה נלחמים ביניהם בעוז ובעוצמה בין השאר בשל הפופולריות הגואה של הטרקטורים הרב תכליתיים. טרקטורים אלו פונים רובם ככולם אל רוכשים פרטיים, קרי: רוכשיהם גם יפעילו אותם, ולכן מושם דגש רב בסגמנט זה על העיצוב ועל איכות ונוחות החיים בקבינה. בקיוטי מדגישים אם כן את האבזור הסטנדרטי העשיר הכולל בין היתר בקרת אקלים, מחזיק כוסות, מגבים קדמיים ואחוריים, גלגל הגה ולוח שעונים מתכווננים, אוורור תקרה ועוד.
הטרקטורים של קיוטי מיובאים לארץ על ידי צ.ל.ע.