, ,

מעמיסים 'חקלאיים' חדשים מג'ון דיר

John Deere 244K
ג'ון דיר משיקה צמד מעמיסים אופניים קומפקטיים חדש המותאם גם לעבודה חקלאית ברפתות, מרכזי מזון, העמסת חציר וכיו"ב.

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!

מדובר בדגמים ג'ון דיר 244K וג'ון דיר 324K המחליפים את דגמי סדרה J שייצורה הופסק. צמד המעמיסים החדש ממוקם בהיצע מעל לדגמי ה-204K ו-304K שהושקו במהלך 2013, ומתחת לדגמי ה-344K ו-444K המותאמים אף הם לשימוש חקלאי, אותם החלה יבואנית ג'ון דיר לשווק גם אצלנו מלפני כחצי שנה.
John Deere 324K
הקומפקטי מבין שני המעמיסים החדשים, הג'ון דיר 244K, מצויד במנוע המציע 64 כ"ס ומערכת הידראולית המאפשרת כוח פריצה של 4,895 ק"ג בכף. בג'ון דיר טרם פרסמו את כלל המפרט, ובתוך כך גם לא את משקל העבודה של הכלי החדש. ממה שידוע ניתן לדווח כי המנוע עומד בתקני Tier 4 וכי בין יתר המערכות הסטנדרטיות בכלי מוצעות נעילת דיפרנציאל ידנית, מערכת החזרת הכף לנקודה מבוקשת באופן אוטומטי והינע הידרוסטאטי המחולק לשתי מהירויות. מהירות הנסיעה המרבית של ה-244K היא 30 קמ"ש. לדגם זה מוצע מגוון כפות בנפחים שבין 0.8 עד 1.1 מ"ק.
John Deere 244K
החזק והכבד יותר הוא ה-324K וגם לגביו טרם פורסמו נתונים מלאים; הספק מנועו הוא 70 כ"ס וכוח הפריצה בכף עומד כאן על 5,608 ק"ג וכסטנדרט הוא מוצע עם מערכת חיבור ו ניתוק מהירים בקצה ה'בום', להקל מעבר מכלי לכלי במהלך העבודה, ללא הצורך שהמפעיל יצא מהמעמיס. גודל הכפות הסטנדרטי המוצעות לדגם זה נע מ-1.1 עד 1.6 מ"ק.
בהשוואה לדגמי סדרה J היוצאת מוצעים במעמיסים החדשים תוספת כוח הרמה בכף, הספקי מנוע גבוהים יותר, אפשרות לכיוון מהירות הנסיעה בהתאם לצורך, הודות למערכת העברת כוח חדשה והאפשרות לנעול את הדיפרנציאל הקדמי בלחיצת כפתור, גם תוך כדי תנועה.
בנוסף שופרו הדגמים החדשים בסביבת המפעיל, שהפכה נוחה ויעילה יותר, בין היתר הודות ליחידת כיסא חדשה, עיצוב מחדש של ה'ג'וי-סטיק' ומסך תצוגה חדש, ובהתאמה למגוון רחב מאי פעם של ציוד מתחבר במטרה להרחיב את השימוש וההתאמה של צמד המעמיסים החדש.