, ,

מעמיס טלסקופי זעיר מ-Weidemann

Weidemann T4108
ויידמן הגרמנייה (Weidemann) החלה בשיווק המעמיס הטלסקופי T4108 החדש שלה – הקטן בהיצע המעמיסים הטלסקופיים מתוצרתה ואחד הקטנים בשוק בכלל. החשיפה הראשונה של הדגם החדש נערכה כבר לפני כשנה, אך רק עתה מתחיל השיווק המסחרי המלא, לאחר תקופת בדיקות וניסויים אצל לקוחות נבחרים. הרעיון מאחורי דגם זה הוא להציע מעמיס "קטן אך מאומן", המציע יכולות ניוד ותנועה בסביבה הצפופה ביותר, יחד עם ביצועי העמסה והרמה מרשימים. כלי זה מיועד בראש ובראשונה לשרת במשקים וחוות אירופאיות בהם לא פעם קיימת צפיפות בין המבנים, גובה התקרה נמוך, המעברים צרים והתנועה בשטחים צפופים – תנאים המאפיינים משקים וותיקים שנבנו ותוכננו זמן רב לפני הגעת המיכון החקלאי.
Weidemann T4108
גם במשקים וחוות מודרניות יותר מציע המעמיס הקומפקטי שירות יעיל ועזרה הודות ליכולות התמרון גם בתוך מבנים ובאיזורים בהם לא ניתן להיכנס עם מעמיס סטנדרטי ובגודל מלא, ובתוך כך ניתן להכליל גם חוות סוסים, דירים, לולים, משתלות, שירותי גינון, שימוש מוניציפאלי, וכיו"ב.
Weidemann T4108
ואכן, הנתונים בהחלט מבטיחים, לבטח בהתחשב בממדים הקומפקטיים; הגובה המרבי (עד לקצה תא המפעיל) הוא 1.90 מ', האורך הכולל הוא 3.55 מ' (2.72 מ' ללא הכף) והרוחב הכולל הוא 1.41 מ' בלבד. קוטר הסיבוב החיצוני הוא 303 ס"מ ברוטו, כולל קצה הכף, והרדיוס הפנימי הוא פחות מ-60 ס"מ (!), כך שמדובר ללא ספק בכלי בעל יכולות תמרון מרשימות באזורים צפופים. כמקובל בכלים דומים מוצע גם כאן היגוי כפול המאפשר את כל השילובים בין שני סרנים הניתנים לצידוד: היגוי קדמי, היגוי אחורי, היגוי כפול בכיוונים מנוגדים והיגוי כפול לאותו כיוון הנסיעה ("נסיעת סרטן"). משקל הכלי מוכן לעבודה הוא 2,270 ק"ג ויכולת ההעמסה המרבית היא 800 ק"ג. גובה ההרמה המרבי המרשים ביחס לממדי הכלי עומד על 4.15 מ' עד לציר הכף, כאשר ה'בום' פתוח עד סופו.
Weidemann T4108
ויידמן T4108 מונע באמצעות מנוע יאנמר 3-צילינדרי בנפח 1,116 סמ"ק המייצר 26 כ"ס. ההינע הוא הידרוסטאטי והוא מחולק ל-2 מהירויות, כאשר המהירות המרבית היא 17 קמ"ש. לפניה ליבואנית ויידמן לארץ, לחצו כאן

1 תגובה

תגובות סגורות