Efco DS 3500 T Trimmer

Efco DS 3500 T Trimmer


יצרנית ציוד הגינון האמריקאית אפקו (Efco) משיקה חרמש ממונע חדש בשם DS3500 T. על פי הודעת אפקו מדובר בחרמש Heavy Duty המיועד לעבודה אינטנסיבית וממשוכת, ולפיכך תוכנן לעמוד בעומס גבוה יחד עם הנדסת אנוש ונוחות גבוהה עבור המפעיל. מן הסתם קהל היעד העיקרי של החרמש החדש הם גננים מקצועיים, רשויות מוניציפאליות (אצלנו – עיריות, מועצות, רשות הטבע והגנים וכיו"ב) וחקלאים.
המנוע הוא חד-צילינדרי דו-פעימתי בנפח 36.3 סמ"ק המציע 1.9 כ"ס. באפקו מדגישים כי המנוע פותח ונוסה במטרה לעמוד בתנאים הקיצוניים ביותר, במטרה להבטיח אמינות גבוהה לאורך זמן. השליטה בו ובכלי כולו נעשית באמצעות רצועת תליה וידיות אחיזה בסגנון אופניים.
Efco DS 3500 T Trimmer
נפח מיכל הדלק הוא 600 סמ"ק והודות לטכנולוגיית הזנת מנוע מתקדמת וחסכונית, הוא אמור להספיק לכ-50 דקות עבודה רציפה, מבטיחים באפקו. בין היתר מתהדר המנוע בחלקי מגנזיום ואלומיניום קלי משקל (ראש מנוע ובית מצמד, בהתאמה), תושבות למניעת העברת ויברציות אל המפעיל, מסנן אוויר מוגדל המתיימר לעמוד בתנאי אבק ולכלוך קיצוניים ומערכת למניעת זרימה חוזרת של דלק בעת עבודה בה יש לסובב את החרמש על צירו.
משקל החרמש הוא 7.4 ק"ג בלבד והוא מוצע עם תוף חוט חיתוך בקוטר 130 מ"מ המותאם לחוט בקוטר 2.4 מ"מ. אל החרמש מתווסף דיסק בעל 3 להבים לעבודות כיסוח צמחיה עבותה יותר, שקוטרו 255 מ"מ.
מחיר החרמש החדש עומד על כ-390 יורו באירופה. המכירות יחלו במהלך השבועות הקרובים. לפניה ליבואנית אפקו לארץ, לחצו כאן