New Holland TD3.50
ניו הולנד משיקה בגרמניה את ה-TD3.50 החדש – "סדרת" טרקטורים הממוקמת מתחת לניו הולנד TD4 והכוללת דגם אחד בשלב זה, המיועד לשרת ככלי רב תכליתי במשקים קטנים, בחוות, משתלות גדולות או ככלי שירות ועזר במשקים גדולים יותר. הניו הולנד TD3.50 תוכנן לתפקד גם במגוון עבודות שדה, בכלל זה בגרירת ציוד ובנשיאתו.
New Holland TD3.50
לקראת שנת 2015 הועבר הכלי סדרה מקיפה של שיפורים ושינויים, כאשר הבולט שבהם הוא העיצוב החדש, המאפיין את קו העיצוב העדכני של ניו הולנד. בתוך העיצוב נכללה גם הארגונומיה, המתיימרת להציע נוחות שהייה ותפעול טובים משמעותית מעד כה. מנוע ה-FTP (העומד כאן בתקני Tier 3) מציע עוד הספק ביחס לדגם היוצא, ולא פחות מתוספת של 40% במומנט – 48 כ"ס ו-19.4 קג"מ, בהתאמה. עוד שיפור משמעותי נמצא בזרועות האחוריות, שמעתה מסוגלות להרים 50% יותר משקל מבדגם היוצא! הנתון כאן מדבר על 2.2 טון.
New Holland TD3.50
הטרקטור ניו הולנד TD3.50 בנוי עם בסיס גלגלים (205.7 ס"מ) ארוך יחסית לאורך הכולל ומרווח גלגלים רחב, במטרה להעניק לו יציבות גבוהה ויכולת פעולה בטוחה גם בשיפועים.
יתר השיפורים כוללים חופה חדשה – כאמור, חלק מהעיצוב החדש – המכילה פתחי אוורור יעילים יותר וגישה נוחה יותר למכלולים השונים. מיכל הדלק הוא חדש וכך גם יחידת הכיסא ומערכת הידיות והמנופים לשליטה ותפעול הכלי; אלו סודרו מחדש, ולטענת ניו הולנד מציעים עתה נוחות עבודה משופרת וקלה מבעבר. בתוך כך כלולה גם יחידת ההגה וסביבתה, רצפת תא המפעיל ואפילו הדוושות, שעוצבו מחדש ואף מוקמו באופן נוח מבעבר.
New Holland TD3.50
המנוע המשרת בניו הולנד TD3.50 הוא 3-צילינדרי מוכר מתוצרת FTP (פיאט תעשייתי) מסדרה S8000 המשרת בדגמים נוספים של היצרנית. למנוע מגדש טורבו והוא עומד, כאמור, בתקני Tier 3. לפניה ליבואנית ניו הולנד לארץ, לחצו כאן
New Holland TD3.50