מכסחת Grasshopper PowerVac 15B HighLift

יצרנית ציוד הכיסוח המקצועי האמריקאית Grasshopper מקנזס היא עסק משפחתי הפעיל מאז סוף שנות ה-60'. בניגוד ליצרניות מתחרות בתחום הגינון, מתמחה החברה הקטנה-יחסית בכלי גינון וכיסוח מקצועיים בלבד המיועדים לגננים, קבלנים או בעלי מדשאות פרטיות גדולות במיוחד.

מכסחת Grasshopper PowerVac 15B HighLift - גובה שפיכת סל האיסוף הוא למעלה מ-1.8 מ'

זה עתה מדווחת החברה על השקת גרסת HighLift חדשה לסדרת מכסחות ה"סיבוב במקום" ('בלרינה') שלה PowerVac. מדובר בתוספת מנגנון הרמה של סל האיסוף מאחור המאפשר הרמת הסל המלא בגזם (והכבד…) עד לגובה שפיכה של 183 ס"מ – די והותר לשפוך את הדשא הקצוץ היישר אל ארגז הטנדר, הטרקטור או הנגרר. כמובן שבכך נחסכים לא רק מאמץ לא קטן מצד המפעיל – בעיקר כאשר מדובר בשטחים גדולים, אלא גם זמן יקר, שהיה נדרש בכל פעם לריקון הסל ולאחר מכן להעמסת הגזם לנגרר/ארגז או כל אמצעי פינוי אחר.

מכסחת Grasshopper PowerVac 15B HighLift

השם המלא של הגרסה החדשה הוא HighLift 15B, וזאת בשל נפח סל האיסוף בגרסה זו העומד על 15 רגל מעוקב – כ-425 ליטר. סדרת ה-PowerVac של Grasshopper כוללת מגוון גרסאות עם כמה רמות הספק מנוע ורוחבי כיסוח. היצרנית טרם פרסמה מפרט טכני של גרסת ה-HighLift 15B החדשה; לקבלת פרטים נוספים ניתן לפנות ליבואנית Grasshopper בארץ, בלחיצה כאן.

2 תגובות

תגובות סגורות