מיצובישי Grendia – אטימות לאורך חיים

מלגזה מיצובישי Grendia

בניגוד למקובל בדרך כלל אצל יצרניות מלגזות בעת השקת סדרה חדשה או עדכון סדרה קיימת, במיצובישי הלכו לכיוון שונה במקצת עם סדרה Grendia המעודכנת שלהם ל-2014. בהודעה לעיתונות שליוותה את השקת דגמי ה-Grendia החדשים (1.5-3.5 טון) לא סופר על מנוע או עיצוב חדשים, טכנולוגיה מתקדמת או החלפת סביבת הנהג. הדגש הוא על שיפור אטימות מכלולי הכלי בפני לחות ואבק, הגנה בפני פגיעות ומזעור פרק התחזוקה השוטפת למינימום. בפועל מדובר בלוח אוטם המכסה את גחון המלגזות החדשות, איטום בתי הגלגלים בחלקם הפנימי – למניעת חדירת אבק או לחות אל מתחת לחלקי המרכב. בנוסף לכך, הוחלף מסנן האוויר בחדש, גדול ויעיל יותר, במטרה לתרום לאי-חדירת כל סוג של אבק או לכלוך אל חלקי המנוע והמכאניקה הנעים הרגישים לכך.
עם כל אלו מאמינים במיצובישי בוצע שיפור משמעותי בסדרה הקיימת, שיפור שבסופו של דבר יתרום לרוכש המלגזה לא פחות מהשקת סדרה חדשה או החלפת היצע המנועים בה. על פי היצרנית עם שיפורים אלו הוארכו חיי המלגזות וצומצמו ההוצאות הנדרשות לתחזוקה ובשורה התחתונה הרוכש מרוויח "עוד מלגזה באותו הכסף".

מלגזה מיצובישי Grendia

כל אלו מצטרפים – מדגישים במיצובישי – למנוע דיזל חסכוני ועמיד, בין השאר הודות לגל הזיזים המונע באמצעות שרשרת שאינה דורשת כוונון או מתיחות (במקום רצועת 'טיימינג') המהווה יתרון הן באמינות והן בצמצום עלויות התחזוקה וזמן הטיפולים. גם מערכת ההיגוי כוילה וכוונה מחדש, במטרה לצמצם למינימום את שחיקת הצמיגים בגלגלי ההיגוי, להוסיף לצמצום עלויות התחזוקה גם בסעיף זה.
בסיכומם של רשימות העדכון והחידושים שבוצעו בסדרת המלגזות Grendia מצוינים עוד במיצובישי הבטחות דוגמת "חיסכון של עד 40% בצריכת הדלק ביחס לכלים מתחרים", "עלויות תחזוקה שוטפות הנמוכות בקטגוריה", "שדה ראיה נקי בעד 38% משל המתחרים" ו"הגישה הנוחה ביותר למכלולים השונים לצורך טיפול בסגמנט".
לקבלת פרטים נוספים על סדרת המלגזות Grendia המעודכנת של מיצובישי, ניתן לפנות ליבואן בלחיצה כאן.

מלגזה מיצובישי Grendia