מלגזות השדה של ג'י.סי.בי מיישרות קו

מלגזת שדה ג'י.סי.בי RTFL 940 2x4 ג'י.סי.בי (JCB) תציג במסגרת תערוכת איגוד יצרני הצמ"ה Conexpo 2014 שתיפתח בתחילת מרץ בלאס ווגאס את סדרת מלגזות השדה המעודכנת שלה. מדובר בסדרה המכונה RTFL – קיצור של Rough Terrain Fork Lift והיא כוללת 4 דגמים מוכרים זה מכבר: 926, 930, 940 ו-950. החידוש הוא במנועים; את המנועים מסדרת ה-Dieselmax יחליפו מנועים חדשים מסדרה המכונה אצל ג'י.סי.בי Ecomax ועיקר ההבדל הוא בעמידתם של האחרונים בתקני Tier 4. מנועי 4-הצילינדרים בנפח 4.4 ליטר מייצרים הספק דומה להספק שנידבו מנועי ה-Dieselmax היוצאים – 74 כ"ס – אך אמורים להיות כמובן נקיים וחסכוניים יותר. מנוע EcoMax 4.4 החדש בג'י.סי.בי מסבירים את האבולוציה של המנועים החדשים בתכנון חדש של תא הבעירה המתיימר להיות יעיל בהרבה מבמנוע היוצא בכל הקשור לפליטת מזהמים והספק ביחס לסל"ד. מערכת ההזרקה חדשה כאן ומציעה לחץ גבוה יותר מבמערכות ששירתו במנועי ה-Dieselmax. מגדש הטורבו חדש אף הוא ומציע טכנולוגיית גיאמטרייה משתנה התורמת את שלה לצריכת הדלק הנמוכה יותר ולעקומת מומנט שטוחה ואחידה יותר. טווח הטיפולים ממשיך לעמוד על 500 שעות. מלגזת שדה ג'י.סי.בי RTFL 940 4x4
מלגזות השדה מסדרה RTFL החדשה מוצעות עם תיבת 4 הילוכים סינכרוניים. המשאבה ההידראולית מספקת לחץ גבוה מבעבר – 76 ליטר/ד' – ומאפשרת מערכות הרמה מהירות וחזקות יותר, טוענים בג'י.סי.בי. דגמי ה-926, 930, 940 ו-950 מציעים כושר הרמה מרבי הנע מ-2.6 ועד 4.5 טון עם יכולת הרמה מרבית לגובה הנע מ-3.6 ועד 6.7 מ', תלוי בגרסה. את המלגזות ניתן לקבל עם מסגרת פתוחה וגגון או עם תא מפעיל סגור וממוזג, עם או בלי סורגי בטיחות מעל לשמשות, ובהינע 2×4 או 4×4 לפי דרישה.

לפניה ליבואנית ג'י.סי.בי לארץ, לחצו כאן

2 תגובות
    • דני שטיינמן
      דני שטיינמן אומר:

      שלום רב, שים לב שבסוף הידיעה יש הפנייה ליבואן. אנו לא עוסקים במכירה של ציוד אלא רק בחדשות הקשורות למיכון חקלאי וציוד חקלאי. במידה ולא הסתדרת – חזור אלי במייל. בהצלחה!

תגובות סגורות