מלגזת שדה Maxilift
,

מלגזות שדה חדשות מצ'פניק

מלגזת שדה Maxilift

מלגזת שדה Maxilift

חברת דוד צ'פניק ובניו מראשל"צ החלה בייבוא ושיווק מלגזות שדה מתוצרת Hangcha Engineering Machinery הסינית, המוכרת בארץ תחת שם המותג Maxilift. זה האחרון מוכר ומיובא על ידי החברה מזה כעשור כמותג מלגזות ומלגזוני דיזל וחשמל, ועתה מתרחב ההיצע, כאמור, גם למלגזות שדה.
נציין כי חברת דוד צ'פניק ובניו מייבאת את מותג הפרימיום הצרפתי מניטו, ובין היתר את מלגזות השדה מתוצרתו, אך מהחברה נמסר כי לא מדובר בתחרות מבית, אלא בהרחבת ההיצע והאפשרויות עבור הלקוח, שכן מלגזות השדה של MAXILIFT זולות משמעותית ביחס למלגזות מניטו, ומיועדות 'ללקוחות שאינם עובדים קשה מדי עם הציוד', כפי שהוסבר מדובר היבואנית.

מלגזת שדה Maxilift

מלגזת שדה Maxilift

בשלב ראשון מוצעות בארץ 2 מלגזות שדה מתוצרת MAXILIFT – שתיהן עם הינע כפול, האחת עם כושר הרמה של 2.5 טון והשנייה עם כושר הרמה של 3.0 טון. המפרט הטכני כולל מנוע קאמינס 4-בוכנתי בנפח 2.8 ליטר המייצר 50 כ"ס, תיבת העברה מסוג 'פאוורשיפט', בלמי דיסק טבולים בשמן, גובה הרמה הנע מ-3.0 ועד 6.0 מ', תלוי בסוג התורן ותאורת LED. מרווח הגחון המינימלי הוא 29 ס"מ ושני דגמים אלו מוצעים רק עם קבינה פתוחה – עם מסגרת הגנה וגגון.
היבואנית פונה עם מלגזות שדה חדשות אלו בעיקר למגזר החקלאי, אך לא רק, שכן כלים אלו מתאימים למגוון משימות בתחומים נוספים. עבור המגזר החקלאי מוצעים כלים תחרותיים במחיר, כאמור, עם הבטחה לכושר עבירות גבוה גם בשדה ובתנאים לא נוחים. בנוסף מבטיח המפרט גובה הרמה וכושר הרמה המתאימים לרוב משימות ההעמסה והפריקה הרלוונטיות בשדה ובמשק.