ג'ון דיר: רענון הקומביינים מסדרה S

עיקר החדשות א': לקומביינים מסדרה S תוצע מעתה מערכת זחלים חדשה ברוחב 91.5 ס"מ עיקר החדשות א': לקומביינים מסדרה S תוצע מעתה מערכת זחלים חדשה ברוחב 91.5 ס"מ

ג'ון דיר השיקה בקנזס את סדרת הקומביינים "S" שלה במהדורת 2014, עם מספר שיפורים ועדכונים במטרה להמשיך ולהציע באמצעותה את הכלים התחרותיים ביותר בסגמנט, גם בעונה הבאה. עיקר החדשות הן דווקא בהינע הסופי, ובמקרה דנן מדובר במערכות זחלי הגומי החדשות המוצעות לראשונה ברוחב 36" (כ-91.5 ס"מ) – כאופציה. מערכת הזחלים החדשה מבטיחה הידוק קרקע מינימאלי – הן בהשוואה לכל צמיג גומי אחר והן בהשוואה לערכות הזחלים שהוצעו עד כה לסדרה זו, יכולת 'ציפה' טובה יותר (קרי: פחות שקיעה בבוץ או באדמה לחה) וכפועל יוצא – חיסכון בצריכת הדלק, כאשר מדובר בתנאי שטח קשים עבורם יועדה אופציית הזחלים. "מערכות הזחלים החדשות מאפשרות לחקלאי לעבוד גם בתנאי שטח קשים יותר, הכוללים אדמה לחה או בוצית", מסבירים בג'ון דיר. "באמצעותם ניתן להיכנס לשטח מוקדם יותר – ולעבדו לאורך זמן ארוך יותר".

עיקר החדשות ב': אל סדרת הקומביינים S של ג'ון דיר מצטרף כדגם בסיס ה-S650, המחליף את ה-S550 הוותיק המוצא מן השירות

עיקר החדשות ב': אל סדרת הקומביינים S של ג'ון דיר מצטרף כדגם בסיס ה-S650, המחליף את ה-S550 הוותיק המוצא מן השירות

לקראת שנת הדגם 2014 הוחלף גם מחשב ניהול המנוע והוא כולל בקרת סל"ד חדשה אשר – לדברי ג'ון דיר – מבטיחה אף היא את חלקה בסעיף החיסכון בצריכת הדלק, כמו גם בטיפולים ובבלאי. בנוסף הועלה ההספק בכל גרסאות הסדרה; זו כוללת את ה-S650 החדש כדגם בסיס במקום ה-S550 שנגרע, ולו 327 כ"ס (בהשוואה ל-271 ב-S550), ה-S660 (עם 354 כ"ס מרביים, כולל Power Boost), ה- S670 (עם 407 כ"ס מרביים), S680 (עם 523 כ"ס מרביים) ו-S690 עם הספק מרבי של 593 כ"ס.
בנוסף לאלו, טופל גם תא המפעיל במטרה להציע עוד נוחות, איכות חיים ופינוקים. בין השאר מוצע עתה כיסא מפעיל חדש (מצופה עור…), הכולל מיזוג פנימי (קירור וחימום), מערכת בקרת אקלים חדשה ומערכת ריתום חדשה המתיימרת להיות קלה ונוחה יותר לתפעול.

ג'ון דיר S650 החדש ג'ון דיר S650 החדש

בג'ון דיר יציעו את מערכות הזחלים כתוספת שתותקן על ידי הסוכן, במטרה להשאיר את הצמיגים כברירת מחדל ולאפשר החלפה בחזרה לצמיגים בקלות, "ליד הבית", ומי שירצה – יוכל להזמין את הקומביין עם מערכות הזחלים מן המפעל.

הדגמה של מערכת הזחלים בהשוואה לצמיגים קונבנציונאליים: