,

סוסי העבודה של קלארק מתעדכנים

מלגזות קלארק מסדרה C40-55 העדכניות, עם מנוע דויץ המחליף את מנוע הקובוטה הנוכחי מלגזות קלארק מסדרה C40-55 העדכניות, עם מנוע דויץ המחליף את מנוע הקובוטה הנוכחייצרנית המלגזות האמריקאית קלארק (Clark) הודיעה על עדכון אחת הסדרות המרכזיות והחשובות בהיצע – סדרת מלגזות הדיזל C40-55. מדובר במלגזות דיזל וותיקות (המוצעות גם בארץ) המוצעות במשקלי הרמה הנעים מ-8,000 ועד 11,000 ליברות (כ-3.6 עד כ-5.0 טון) ושצוידו עד כה במנוע קובוטה V3800T ארבע-צילינדרי בנפח 3,769 סמ"ק. מנוע זה ייצר 93.6 כ"ס מרביים ב-2,400 סל"ד.מנוע דויץ החדש המותקן במלגזות מסדרה C40-55 של קלארק (למעלה) חלש בהספקו ממנוע הקובוטה ששירת בסדרה עד כה (בכחול, למטה), אך נקי וחסכוני ממנו מנוע דויץ החדש המותקן במלגזות מסדרה C40-55 של קלארק (למעלה) חלש בהספקו ממנוע הקובוטה ששירת בסדרה עד כה (בכחול, למטה), אך נקי וחסכוני ממנוCLARK C40-55 Series
עתה מפנה המנוע הוותיק את מקומו ליחידת כוח חדשה ועדכנית מתוצרת דויץ, המציעה אמנם הספק מופחת – 74 כ"ס – אך ממנוע קטן יותר (3.6 ליטר) ובסל"ד נמוך יותר (2,200). המנוע החדש עומד בתקני Tier 4 Final וכולל טכנולוגיה מתקדמת, דוגמת הזרקת מסילה משותפת בלחץ גבוה ומערכת ניהול מנוע המציעה את המומנט המרבי בטווח הסל"ד היעיל ביותר, לתפיסת מהנדסי קלארק. המנוע המתקדם מייתר את הצורך במסנני חלקיקי דיזל יקרים, הוספת אוריאה ותאי שריפת חלקיקים כלליים מיוחדים.מלגזות קלארק מסדרה C40-55 מותאמות להרמת מטענים בטווח המשקל שבין 3.6 ועד 5.0 טון מלגזות קלארק מסדרה C40-55 מותאמות להרמת מטענים בטווח המשקל שבין 3.6 ועד 5.0 טון בשורה התחתונה – אולי ה

חשובה מכל – מתיימר המנוע החדש לצרוך פחות דלק, ובאופן משמעותי ביחס למנוע הקובוטה היוצא, מבלי שהיצרנית מפרטת בתחום זה בכמה אחוזים מדובר. מלגזות קלארק מסדרה C40-55 - סביבת המפעיל מלגזות קלארק מסדרה C40-55 – סביבת המפעיל