,

טויוטה BT Levio סדרה P – הכי מהיר!

טויוטה תשיק בקרוב סדרת מלגזונים חשמליים (מלגזת מפעיל הולך) חדשה תחת השם BT Levio סדרה P. מדובר בהשקה אירופאית של סדרה וותיקה בשם זה, שקיבלה מקצה שיפורים ועדכונים, כמו גם גרסאות חדשות, בעלות כושר הרמה משופר. אגף המלגזות בטויוטה – Toyota Material Handling – ישיק את הסדרה החדשה והמשופרת, יחד עם מוצרים חדשים נוספים, במהלך תערוכת CeMAT 2014 שתיפתח ב-19 במאי בהאנובר, גרמניה.

מלגזון טויוטה BT Levio סדרה P. סדרת המלגזונים החדשה כוללת גרסאות שהן המהירות ביותר בקטגוריה שלהן – עד 12.5 קמ"ש

מלגזון טויוטה BT Levio סדרה P. סדרת המלגזונים החדשה כוללת גרסאות שהן המהירות ביותר בקטגוריה שלהן – עד 12.5 קמ"ש


בטויוטה מדגישים כי בסדרת המלגזונים החדשה מיושמת המילה האחרונה בתחומי הנדסת האנוש, נוחות ובטיחות התפעול, ביצועים מעולים ויעילות מרבית בעבודה. המלגזונים החדשים – המתאימים מן הסתם גם לעבודה בבתי קירור ובתי אריזה "חקלאיים" – מוצעים עם יכולות הרמה מרביות של 2.0, 2.2 ו-2.5 טון; עד כה הציעה הסדרה יכולת הרמה מרבית של 2.4 טון. בסעיף היעילות מדגישים בטויוטה את מהירות הנסיעה המרבית – למרות הממדים הקומפקטיים – של 12.5 קמ"ש (בדגם ה-LPE250); לטענת היצרנית מדובר "בשיא מהירות למלגזונים", דהיינו – מדובר במוצר המהיר ביותר בשוק בתחומו. מהירות התנועה מהווה מן הסתם מרכיב חשוב בחיסכון בעלויות ובהעלאת התפוקה. בטויוטה מבטיחים כי סדרת המלגזונים החדשה BT Levio סדרה P מציעה "הכי הרבה משטחים לשעה" בהשוואה למתחרים בקטגוריה
סדרת המלגזונים תוכננה לאפשר ניידות גם במקומות הצפופים ביותר וזריזות גבוהה בעבודה – מבלי לוותר על יציבות ויכולות הרמה, מבטיחים בטויוטה. היצרנית אינה חושפת בשלב זה מידע טכני נוסף, כמו הספק, ממדים, גובה הרמה וכיו"ב. כל הפרטים ייחשפו במהלך תערוכת CeMAT 2014, עם החשיפה המלאה.
לפניה ליבואנית מלגזות טויוטה לארץ,לחצו כאן