סדרת הטרקטורים הנרחבת Puma תוצג במהדורה מעודכנת ומשופרת במסגרת תערוכת Agritechnica 2019 הקרובה. הנה הפרטים

קייס פומה (2019)

קייס עומדת להפתיע עם לא מעט חידושים במסגרת תערוכת Agritechnica 2019 שתיערך בנובמבר הקרוב בהאנובר שבגרמניה, כאשר קוראי האתר כבר התוודעו לחדשה הגדולה מכולן בהקשר זה, תרתי משמע: הצפי לחשיפת המאגנום החדש לגמרי לשוק האירופאי, בכלל זה גרסת קצה חדשה עם עד 435 כ"ס.

בין יתר החידושים שלבטח ימשכו לא מעט קהל חקלאים לדוכן קייס תימצא מהדורה מעודכנת ומשופרת של סוס העבודה הרב תכליתי – קייס פומה.

סדרה פומה היא מהנרחבות ועתירות הגרסאות בהיצע קייס, ובאירופה מוצעות 15 גרסאות בסיס שונות בטווחי ההספק שבין 140 עד 240 כ"ס. ממידע ראשוני שהגיע לידינו תוצג במסגרת Agritechnica 2019 סדרת פומה מחודשת ומרועננת, כאשר עיקר החדשות הן במעבר למנועים מעודכנים העומדים בתקני פליטת מזהמים משלב 5 המחמיר ביותר באירופה. במקביל בוצעו אי אלו עדכונים קוסמטיים ובעיצוב הפנים אצל טרקטורים אלו, עם הבטחה לשיפור הנוחות, המרווח וקלות התפעול עבור המפעיל.

קייס פומה (2019)

המנועים המעודכנים בסדרה פומה החדשה יציעו ככל הנראה את אותן רמות ההספק כפי שהכרנו עד כה, אך השינויים שבוצעו בהם מבטיחים הגדלת מרווחי הטיפולים – מה שכמובן משפיע לטובה על עלויות התפעול והתחזוקה השוטפות, יחד עם העלאת ההספק בטווחי הסל"ד הנדרשים לנסיעות מנהלתיות במהירות מרבית. בקייס טוענים כי מחשוב חדש במנוע מאפשר את העלאת ההספק הנדרשת במקביל לירידה בצריכת הדלק בעומס מרבי.

עוד חדש הצפוי בסדרה פומה המעודכנת מתייחס לשיפורים בתיבות ההילוכים ושיפור מערכת הבקרה והשליטה המרכזית AFS Pro 700. הפרטים המלאים יפורסמו סביב ההשקה הרשמית, כאמור בנובמבר הקרוב בגרמניה. יבואנית קייס לארץ היא חברת ניו פלדמן מחיפה