הוסקווארנה השבדית משיקה את ה-Rider 420TsX AWD – מכסחת הדשא העצמאית המתיימרת להיות המתקדמת מסוגה

Husqvarna R420 TsX AWD

הוסקווארנה השבדית משיקה מכסחת דשא הנוסעת בעצמה עם הינע כפול ותכונות מתקדמות ייחודיות; מדובר בהוסקווארנה Rider 420TsX AWD החדשה הכוללת מגוון 'פיצ'רים' "חכמים" ומתקדמים, ביניהם אפשרות לתקשורת Bluetooth, תאורת LED כפולה, היגוי כוח, מנגנון ניתוק/חיבור מהיר וכאמור – הינע כפול. ההיגוי הוא אחורי ויחידת המושב יחד עם סביבת המפעיל מתיימרים להציע את הנדסת האנוש הטובה ביותר בסגמנט כיום.

Husqvarna R420 TsX AWD

המכסחת החדשה של הוסקווארנה מיועדת בעיקר לגננים מקצועיים, אך גם לבעלי מדשאות גדולות מאוד המטפלים בהן בעצמם. הממדים הקומפקטיים מקלים הן על האחסון, הן על ההובלה והן על העבודה כאשר נדרשים זריזות ויכולת תמרון גבוהים; האורך הכולל הוא כ-207 ס"מ, הרוחב (ללא השולחן) הוא כ-96 ס"מ והגובה (קצה מסעד הכיסא) הוא כ-118 ס"מ.

הוסקווארנה Rider 420TsX AWD מונעת באמצעות מנוע קוואסאקי בתצורת V2 ובנפח 726 סמ"ק המייצר כאן קצת יותר מ-19 כ"ס. הכוח מועבר אל הגלגלים באמצעות מערכת הידרוסטטית המאפשרת מהירות נסיעה מרבית לפנים של 9 קמ"ש ולאחור של 7 קמ"ש. משקל המכונה – מוכנה לעבודה – עומד על כ-325 ק"ג (תלוי בסוג השולחן) ובין היתר הודות להינע הכפול מורשית המכסחת לגרור נגרר עד למשקל כולל של 150 ק"ג. ארבעה צמיגים ברוחב 20 ס"מ (על חישוקי 8") מבטיחים חלוקת משקל טובה ומזעור נזקי דחיסת קרקע. הלקוח יכול לבחור בין כמה סוגי שולחנות כיסוח, המאפשרים רוחב עבודה שבין 103 ל-122 ס"מ.

Husqvarna R420 TsX AWD

המבנה הבסיסי – היגוי אחורי ומיקום שולחן הכיסוח קדימה – נועד לאפשר שדה ראיה מעולה אל הנעשה בקדמת המכונה ובסביבת השולחן, והוא מאפשר הן שליטה מדוייקת בעבודה והן רמת בטיחות גבוהה.

למכסחת החדשה של הוסקווארנה מסך דיגיטלי מתקדם בו הושם דגש על גרפיקה ברורה ונוחה לקריאה ולהבנה. חיבור Bluetooth מאפשר קבלת נתונים ממרכזי השירות ומאתר התמיכה של היצרנית אודות ביצועים, איתור תקלות, איתור חלפים, מועדי שירות, צריכת דלק, תפוקה ועוד.

יחידת הכיסא החדשה מתיימרת להציב סטנדרט חדש בתחום, עם שפע אפשרויות כוונון והתאמה הניתנים ליישום גם תוך כדי תנועה. היגוי הכוח יחד עם הארגונומיות המתקדמת מבטיחים שהות נוחה בעמדת המפעיל גם לאחר שעות עבודה ארוכות. עוד נציין יציאת 12v ותאי אחסון בסביבת המפעיל שנועדו אף הם להעלות את רמות הנוחות והאבזור עבור המפעיל.

Husqvarna R420 TsX AWD

עיקר גאוות הוסקווארנה עם ה-Rider 420TsX AWD היא במערכת החיבור והניתוק המתקדמת והמהירה לשולחן, המכונה כאן XChange. אנשי היצרנית מכנים מערכת זו כ"משנה תנאי משחק" בתחום, שכן היא נעדרת שפע מחברים, מוטות, ברגים וידיות ובמקומם מתבצעת פעולת החיבור והניתוק באמצעות ידית אחת. החיבור/ניתוק המהירים מאפשר את ביצוע הפעולה המבוקשת תוך פחות מדקה וללא כל כלי עבודה נוסף, מבטיחים בהוסקוואנרה, ועבור גנן מקצועי מדובר ביתרון משמעותי לאורך זמן, הן בקיצור זמני ההכנה וההתארגנות בין עבודות הכיסוח והן מבחינת המאמץ הפיסי. יודגש כי המכונה הבסיסית מאפשרת לא רק עבודה עם שולחן כיסוח, אלא גם חיבור מטאטא כביש, מכונה לפינוי שלג, להב קירוב ועוד.

Husqvarna R420 TsX AWD

הוסקווארנה Rider 420TsX AWD מוצעת באירופה במחיר 10,350 יורו. מגוון התוספות הוא רחב ועשיר, ובין היתר כולל נגרר קומפקטי  המסוגל לשאת עד 150 ק"ג המוצע (באירופה) בעבור 245 יורו. יבואנית הוסקווארנה לארץ היא חברת הגרעין, לה סניפים ברחבי הארץ.