,

שת"פ ג'ון דיר ו-Continental

טרקטור ג'ון דיר מסדרה 6R

טרקטור ג'ון דיר מסדרה 6R

ג'ון דיר האמריקאית וענקית הצמיגים Continental הגרמנייה חתמו על הסכם לאספקת צמיגים של האחרונה לדגמי סדרה 6 של ג'ון דיר. קונטיננטל תהיה הספק הרשמי והראשון (עם צמיגים שמתוצרתה הטרקטורים ישווקו כסטנדרט) עבור סדרה 6 של ג'ון דיר – מהפופולריות ולכן גם החשובות של היצרן.

דגמי ג'ון דיר מסדרה 6

דגמי ג'ון דיר מסדרה 6

מדובר בסדרה המחולקת למעשה לארבע תת סדרות, הנבדלות אלו מאלו הן במפרטים והן בייעוד השימוש בטרקטורים: 6R, 6M ,6MC ו-6RC.
מקונטיננטל נמסר כי הצמיגים הרלוונטיים הם מהסדרות Tractor70 ו-Tractor85 מתוצרתה, וכי מגוון המידות יעמוד למעלה מ-30. יש לציין שהצמיגים מוגדרים כ-OE, קרי: Original Equipment. המשמעות היא שצמיגים אלו מהווים חלק בלתי נפרד מהטרקטור, והיוו חלק מפיתוחו ותכנונו. זאת אומרת, מבחינת הלקוחות: זהו הצמיג המקורי המתאים לטרקטור.

Continental Tractor70

Continental Tractor70

צמיגי הסדרות Tractor70 ו-Tractor85 הנם רדיאליים ומבטיחים לשלב קשיחות גבוהה ביותר יחד עם נוחות בנסיעה, קרי: יכולות ספיגת זעזועים ומהמורות גבוהה. כצמיגים המתיימרים להציע רב שימושיות – בדיוק כמו סדרות ה-6 של ג'ון דיר – הם מבטיחים להציע מבנה והרכב דופן חזק במיוחד, הן בפני פגיעה והן בפני כוחות פיתול וצד. צמיגים אלו מוגדרים גם כ"צמיגי ציפה", קרי: ניתן לנסוע איתם גם עם לחץ אוויר נמוך מאוד, מבלי לאבד מתכונותיהם בכל הקשור לעומסים, העברת כוח, עיוות וכיו"ב.

Continental Tractor85

Continental Tractor85