JCB 407
JCB 407

JCB 407

ג'י.סי.בי (JCB) הבריטית משיקה מהדורות עדכניות של המעמיסים האופניים הקומפקטיים JCB 407 ו-JCB 409 – 'שופלים' פופולריים במגזרי החקלאות השונים במשקלי עבודה של 5.0 ו-6.0 טון בקירוב, בהתאמה. השינוי העיקרי הוא במנועים (פיתוח של קוהלר האמריקאית עבור JCB), שאמנם לא שונו מבחינת תוצר, דגם, נפח והספק, אך מעתה הותאמו לעמוד בתקני שלב 5 האירופאיים.

JCB 407

JCB 407

המשמעות עבור הלקוחות היא בראש ובראשונה הוספת מסנן חלקיקי דיזל (DPF). יחד עם התאמה זו לתקנים החדשים, הוסיפו בג'י.סי.בי עוד כמה תוספות, שדרוגים וציוד שיוצע כסטנדרט וללא תוספת תשלום לקראת שנת הדגם 2020.

איך JCB 407 בהשוואה למתחרים?

מעתה יוצעו צמד המעמיסים המעודכנים במשאבה הידראולית חדשה המתאפיינת בעיקר בשקט המלווה את פעולתה. משאבה זו מיוצרת על ידי Rexroth והיא נועדה להוריד את רמות הרעש הכלליות של הכלי בעת העבודה, בעיקר בגלל שכלים אלו פועלים לרוב בסמיכות למגורים או בקרבה לבעלי חיים. חדשה היא גם אופציית ה-Eco Drive המסנכרנת בין העומסים על הכלי, מהירות הנסיעה, הכוח הנדרש וסל"ד המנוע במטרה להציע בכל שלב את המצב האידאלי מבחינת יחס הספק/צריכת דלק. ב-JCB טוענים כי מערכת זו יכולה להגיע עד לכדי ירידה של 16% בצריכת הדלק בהשוואה לצריכת הדלק של דגמים אלו עד כה.

JCB 409

JCB 409

חדשה נוספת משמעותית מתייחסת למהירות הנסיעה המרבית, שמעתה עולה ל-35 קמ"ש ב-407 (היתה 20) ונותרת 40 קמ"ש ב-409 (ניתן היה לבחור בין גיר שמאפשר 20 קמ"ש לבין גיר המאפשר 40 קמ"ש מרביים).
הקבינה עברה אף היא רענון אצל צמד המעמיסים המחודשים, ומעתה מוצע דיפון איכותי יותר, חלקי פלסטיק מאסיביים ואיכותיים מבעבר, צג שעונים ומחוונים מעוצב מחדש ושינויים בדלתות שנועדו להקל את פתיחתם.

איך JCB 409 בהשוואה למתחרים?

במסגרת התוספות בתשלום, חדשה היא מערכת דימום מנוע אוטומטית המהווה נדבך חשוב בסך החיסכון בדלק במסגרת העלויות הכלליות` הלקוח יכול לכוון את המערכת לפי דרישותיו (הזמן מרגע עזיבת דוושת התאוצה עד לדימום). ג'י.סי.בי מיובא לארץ על ידי חברת קומסקו.

JCB 409

JCB 409