Merlo Turbofarmer 40.7 Hybrid
,

המעמיס הטלסקופי ההיברידי הראשון

Merlo Turbofarmer 40.7 Hybrid

מעמיס טלסקופי Merlo Turbofarmer 40.7 Hybrid

כשנתיים לאחר ההשקה של גרסה מוכנה לייצור של המעמיס הטלסקופי ההיברידי הראשון בשוק – המרלו 40.7 Hybrid – מתחילה המכירה הסדרתית של המוצר המוגמר. מרלו האיטלקייה (Merlo) עוסקת בפיתוח המעמיס הטלסקופי ההיברידי הראשון לשוק החקלאי מזה מספר שנים, כאשר כבר ב-2010 נחשפו כוונותיה עם השקת אב-טיפוס ראשון.
המעמיס ההיברידי של מרלו משלב בין מנוע חשמלי לבין מנוע דיזל סטנדרטי, ולפחות על סמך המפרט והצהרות היצרנית – מדובר בשילוב כוחות מושלם; המפעיל יכול לבחור בין 3 מצבי עבודה: מנוע דיזל בלבד, מנוע חשמלי בלבד או שילוב בין שני המנועים לתפוקה מרבית כאשר נדרש כל כוח הכלי. במצב חשמלי הכלי יכול לעבוד במשך 4 שעות עד לריקון המצברים ומילויים מחדש. הטעינה, אגב, מתבצעת משקע ביתי סטנדרטי.
למרלו 40.7 Hybrid יכולת הרמה מרבית של כ-4.0 טון ויכולת הגעה מרבית לגובה של כ-7.0 מטרים.
מבחנים מקיפים ומתישים שבוצעו עם דגמים מוכנים לייצור בשנה האחרונה הראו תוצאות צריכת דלק מעולות, עם ממוצע של 30% פחות דלק בשימוש מגוון, מדווחים ממרלו. מדובר בנתון שלא ניתן להתעלם ממנו, אך יתרון משמעותי נוסף הוא היעדר הרעש ופליטת המזהמים במצב חשמלי; מדובר ביתרון – ולעיתים בכורח – בעבודה לצד בעלי חיים, במקומות סגורים או עם אוורור מוגבל או בסוג עבודות הדורש פעולה שקטה.

Merlo Turbofarmer 40.7 Hybrid

מעמיס טלסקופי Merlo Turbofarmer 40.7 Hybrid

מבחינת מרלו לא מדובר בגחמה או בקוריוז, שכן החברה מתכוונת להמשיך ולהוביל ככל יכולתה את התחום ומתעתדת להשיק במהלך השנה הקרובה מעמיסים טלסקופיים נוספים, בקטגוריות משקל והספק שונות, שיוצעו בגרסאות היברידיות – עד למילוי כל ההיצע עם אלטרנטיבי היברידית.
מחברת 'שי מגן', יבואנית מרלו לארץ נמסר לנו כי "במידה ותהיה התעניינות ייובא מעמיס זה לארץ". לקבלת פרטים נוספים מיבואנית מרלו לארץ, לחצו כאן