,

קומבינציה וורסטילית מ-Pöttinger

פוטינגר האוסטרית (Pöttinger) משיקה קומבינציית קלטור/דיסוק עם מזרעה בשם Tegosem Multiline המיועדת לטרקטורים בינוניים וקומפקטיים ברמות ההספק שלהם ובמשקלם. מדובר במערכת הבנויה מזרעת 'דריל' ברוחב 3.0 או 4.0 מ', לבחירה, אליה מתחבר – בחלקה הקדמי – דיסקוס או קולטיבטור. קומפקטיות המערכת, פשטותה והוורסטיליות שלה (ניתן להתאימה למגוון רחב של שימושים, סוגי קרקע, סוג זריעה וכיו"ב) הופכים את ה-Tegosem Multiline למערכת זריעה יעילה ביותר, הדורשת מינימום עבודות הכנה, כיוון והתאמה, והמאפשרת בפס אחד, בקלות, שתי פעולות – הכנת הקרקע והזריעה. כך מבטיחים אצל פוטינגר, בהודעת החברה לעיתונות.

יתרונה העיקרי של המערכת החדשה היא בוורסטיליות הגבוהה שלה. ניתן – בין אם בשלב ההזמנה של הציוד החדש ובין אם באמצעות שילוב של ציוד נוסף, אם קיים כבר מתוצרת פוטינגר – להרכיב את המערכת הרצוייה, או כמה מערכות שונות, על אותו הבסיס ניתן להשתמש בכל אחד מחלקי המערכת בנפרד, בכלל זה במזרעה עצמה, ולחבר אליה מגוון קולטיבטורים ודיסקוסים לבחירה, בקטרים/עומקי חדירה שונים, רוחבי עבודה שונים וסוגי צלחות שונות (חלקות או משוננות). הוסיפו על כך בחירה בין שני רוחבי עבודה למזרעה, כמה גדלי מיכלי זרעים, 2 שיטות זריעה שונות (מכאנית או פניאומטית) וקיבלנו כלי המתיימר להציע וורסטיליות חסרת תחרות.
בפוטינגר תולים לא מעט תקוות ב-Tegosem Multiline מאחר והודות לוורסטיליות ולגמישות המערכת היא מתאימה למגוון רחב של שווקים בעולם, בהם החברה האוסטרית פעילה.
Pöttinger מיובאת לארץ על ידי חברת ניו פלדמן ממפרץ חיפה