, ,

קייס וניו הולנד משככים את טרקטורי המטעים

החברות האחיות קייס וניו הולנד החלו לשווק את טרקטורי המטעים והכרמים שלהן עם סרן קדמי משוכך

קייס Quantum

כמעט במקביל הוחל בשיווק סדרות טרקטורי המטעים והכרמים של קייס וניו הולנד בגרסאותיהן העדכניות, הכוללות סרן קדמי משוכך. מדובר בניו הולנד מסדרה T4 V/N/F וקייס מסדרה קוואנטום אשר למעשה אלו טרקטורים זהים, למעט המיתוג, השם, הצביעה ושיוניים עיצוביים חיצוניים קלים; הראשון משווק בכחול כניו הולנד והשני באדום כקייס. ניו הולנד היתה הראשונה להודיע על תוספת השיכוך לסרן הקדמי בסדרות המטעים שלה עוד במהלך דצמבר 2019, ועתה מצטרפת ההודעה המקבילה של קייס, כאשר כאמור השיווק מתחיל עתה עבור שתי הסדרות המעודכנות.

מתלה קדמי משוכך בקייס Quantum

יצויין כי המתלים המשוככים מוצעים עבור שלושת תת הסדרות אצל דגמי המטעים והכרמים של קייס וניו הולנד – גרסאות הנבדלות אלו מאלו בעיקר ברוחב הכולל ובגובה הקבינה. הסרנים הנם פרי פיתוח של CNH Industrial – החברה האם של מותגים אלו, השייכת לפיאט האיטלקייה. אצל שני המותגים מדובר בשיטת מוטות עוקבים המאפשרים מבנה בו ציר החיבור של הסרן מחובר גבוה ביחס לסרנים דומים מתוצרת מתחרה. על פי היצרניות מאפשרת שיטת בנייה זו קשיחות מחד, יחד עם נוחות גבוהה בנסיעה עבור המפעיל. בקייס וניו הולנד מדגישים כי שיטה זו מיושמת בהצלחה מזה זמן אצל הטרקטורים הגדולים והחזקים יותר של המותגים.

ניו הולנד T4 למטעים ולכרמים

הסרנים המשוככים של טרקטורי המטעים והכרמים של קייס וניו הולנד מאפשרים תנועה אופקית של 3 מעלות לכל צד בעומס מלא, ותנועה של 8 מעלות לכל צד בתנאים רגילים. בנוסף ניתן לכייל את פעולת המתלה הקדמי לארבעה מצבי עבודה, לפי הצורך: רך, בינוני, נוקשה ונעול (ללא שיכוך). בנוסף ניתן לכוון שלושה מצבי כיול: אוטומטי (Auto Modus), בו המתלה מתכוונן לבד לפי העומס בכל רגע נתון, Anti-Dive – מיועד למנוע סגירת מהלך המתלים בעומס מרבי ו- Roll Control– מצב בו מתקיים איזון וחלוקת עומסים בין שני צידי המתלה (למעשה – הבוכנות ההידראוליות המשככות את פעולתו) והוא מיועד בעיקר למצבי עבודה בו רוב העומס הוא על הסרן הקדמי (בניגוד למצב Anti-Dive בו העומס הוא מאחור או מחולק על פני כל הטרקטור).

יבואנית קייס וניו הולנד לישראל היא חברת ניו פלדמן מחיפה

קייס וניו הולנד מציעות שלושה רוחבי מתלה קדמי משוכך עבור טרקטורי המטעים שלהן