לנדיני סדרה 5D
לנדיני סדרה 4D

לנדיני סדרה 4D

תערוכת אגרו משוב שנערכה השבוע בתל אביב עסקה השנה בייצור ושיווק תוצרת חקלאי טרייה, והוגדרה כ"מפגש בין מגדלים, סיטונאים, יצואנים ויבואנים של שיווק תוצרת חקלאי טרייה". בשל היותה מוגדרת כתערוכה בי"ל ובשל אופי התערוכה, נעדרו ממנה יבואני מיכון חקלאי, טרקטורים וציוד חקלאי, למעט 2 יבואניות: דוד צ'פניק ובניו, יבואנית לנדיני, וחברת ויינגולד, יבואנית המיני מעמיסים ונושאי הכלים מתוצרת אוואנט הפינית.
שתי יבואניות אלו בחרו אם כן באגרו משוב כבמה לחשיפה ראשונה של טרקטורים ומעמיסים אופניים חדשים בארץ, למרות שייבואם אינו חדש לגמרי. דוד צ'פניק הציגו גרסאות תא מפעיל פתוח של הטרקטורים מהסדרות 4D ו-5D מתוצרת לנדיני. לנדיני 4D הוצג לפני למעלה משנה כטרקטור רב תכליתי בסיסי כחלופה לסדרת ה- Technofarm הוותיקה. טרקטורים אלו מוצעים עם מנועי פרקינס העומדים בתקני Tier 3 או מנועי דויץ עדכניים יותר, העומדים בתקני Tier 4 ובהספקים של 61, 68 או 74 כ"ס. הלקוח יכול לבחור בין הינע 2×4 או 4×4, לפי דרישה.

לנדיני סדרה 5D

לנדיני סדרה 5D

לנדיני 5D היא סדרה וותיקה אף יותר של היצרנית האיטלקייה, אך עד כה לא בצעה חשיפה רשמית בארץ. הדגמים שהוצגו הם גרסאות פתוחות הבסיסיות של סדרה זו, המוצעות בהספקים של 85, 95 ו-102 כ"ס וגם כאן עם הינע 2×4 או 4×4 לבחירה.
נציגה נוספת מבין יבואניות הטרקטורים והציוד החקלאי שהציגה במסגרת תערוכת אגרו משוב היתה חברת בוקמן ישראל, יבואנית נגררים ומיני מעמיסים/נושאי כלים מתוצרת Avant הפינית; גם במקרה זה לא מדובר בציוד או בכלים חדשים, אך ככל הנראה היתה זו חשיפה מקומית ראשונה עבורם; הכלים שהוצגו כללו 4 נושאי כלים מהסדרות 400, 500, 600 ו-700 של היצרנית יחד עם מגוון ציוד קצה להתקנה על נושאי כלים אלו.

נושא כלים Avant 745

נושא כלים Avant 745