, ,

היגוי כפול לדויץ-פאהר

דויץ-פאהר מוסיפה אופציה להיגוי כפול בטרקטורים למטעים ולכרמים מתוצרתה

דויץ-פאהר (Deutz-Fahr) הגרמנייה במקור, וכיום חלק מקבוצת SDF האיטלקייה מודיעה על שדרוג ושיפור משמעותי לסדרת הטרקטורים למטעים ולכרמים מתוצרתה – סדרה 5 DF: היגוי כפול. המשמעות היא יכולת צידוד גם של הגלגלים האחוריים וכתוצאה מכך קטן רדיוס הסיבוב בלא תחות מ-26%.

מערכת ההיגוי הכפול כוללת ארבעה מצבים מהם יכול המפעיל לבחור: Proportional – הגלגלים האחוריים מצודדים באופן מסונכרן הפוך מזווית צידוד הגלגלים הקדמיים, מה שמקטין למינימום את רדיוס הסיבוב; Delayed Proportional – הגלגלים האחוריים מצודדים באופן מסונכרן הפוך מזווית צידוד הגלגלים הקדמיים, אך בזווית קטנה יותר בכדי למזער את יציאת הציוד הנישא החוצה, מעבר לקו הטרקטור; Manual – המפעיל יכול לכוון במדויק את זווית הצידוד של הגלגלים האחוריים בהתאם לתנאי השטח, העבודה או הדרישה; Crab – זווית צידוד הגלגלים האחוריים היא באותו הכיוון כמו הצידוד של הגלגלים הקדמיים, מה שמאפשר תיקונים בקו הנסיעה או היצמדות או התרחקות מקו הצמחים – בעיקר בתנאי קיצון של חוסר אחיזה או שיפועים חדים.

מערכת ההיגוי הכפול מוצעת בארבע גרסאות מסדרה 5 DF, כולן עם תיבת הילוכים רציפה (TTV): שתי גרסאות עם 3 צילינדרים ו-90 או 100 כ"ס, ושתיים עם 4 צילינדרים ו-95 או 126 כ"ס. במקביל ניתן לקבל בגרסאות אלו מתלים קדמיים נפרדים ומשוככים ומערכת בקרת עומס הידראולית.

יבואנית דויץ-פאהר לישראל היא חברת פריסבי (קרסו מוטורס)