,

קומפקטי חדש מגולדוני

GOLDONI E-50

GOLDONI E-50


לאחר שבאפריל השנה השיקה גולדוני האיטלקייה את ה-Q-110 החדש (והנאה, יש לומר) – טרקטור למטעים וכרמים חזק, נחשף עתה האח הקטן שלו – גולדוני E-50. החשיפה – החלקית והרגעית – הראשונה של הטרקטור החדש התרחשה בסוף 2014, במקביל להשקת ה-Q-110, אך מדובר היה באב-טיפוס לפני ייצור סדרתי, ובגולדוני מיקדו את אורות הזרקורים על האח הגדול, מותירים את ה-E-50 החדש בהמתנה עד להשקה המלאה, המתוכננת בקרוב.
GOLDONI E-50

GOLDONI E-50


עתה מתבהרת התמונה ופרטים ראשונים אודות הטרקטור החקלאי הקומפקטי והחדש מתחילים להיחשף. מדובר בטרקטור קומפקטי עם 4 גלגלים זהים בגודלם, אך עם היגוי קדמי סטנדרטי, המיועד לתפקד – כמו אחיו הגדול – במטעים ובכרמים, אך גם בתוך חממות, משתלות ואף ככלי רב תכליתי במשקים קטנים למגוון עבודות בהן נדרש "גמד אבל עם כזה". בגולדוני טרם פורסמו פרטים מלאים אודות הכלי החדש וייתכן כי הסיבה לכך היא התכנון להשיקו באופן רשמי ומלא במסגרת תערוכה עתידית – כנראה באיטליה. אלינו, על כל פנים, הגיעו תמונות ראשונות ומפרט טכני כללי, והנה הוא לפניכם:
GOLDONI E-50

GOLDONI E-50


המנוע מגיע מקוהלר (Kohler) והוא מצויד בין היתר בהזרקה ישירה והבטחה לפעולה שקטה במיוחד, לצד צריכת דלק נמוכה. ההספק המוצהר הוא 42 כ"ס. בדומה לעיצוב החדש, המרמז כיצד ייראו כלים דומים מבית גולדוני בעתיד, מוצעת גם תיבת הילוכים חדשה וכאן מדובר ב-8×4 הילוכים סינכרוניים. נפח מיכל הדלק הוא 40 ליטרים והמחיר – למרות שלא פורסם עדיין – מובטח להיות תחרותי במיוחד. לקבלת פרטים נוספים מיבואנית גולדוני לארץ, לחצו כאן
GOLDONI E-50

GOLDONI E-50