קייס פארמל 75c עם תא מפעיל פתוח בסוף 2012 החלה קייס לשווק 3 דגמי Farmall C חדשים: פארמל 55C, פארמל 65C ופארמל 75C. דובר היה על טרקטורים רב שימושיים קומפקטיים יחסית, המיועדים לשרת במגוון משימות רחב בחווה או במשק, החל בענף הירקות, רפת, עם מעמיס קדמי ועוד. קייס שיגרו דגמים אלו לשוק כאלטרנטיבה 'אדומה' לכלים פשוטים מכאנית ובסיסיים יחסית, במטרה להציע טרקטור זול יחסית, אמין ונוח לתחזוקה. מן הסתם מדובר גם על יתרון משמעותי כאשר הטרקטור מופעל על ידי מגוון מפעילים שונים.
קייס מדווחים כעת כי עד לסוף שנה זו יוצעו 3 הדגמים דנן עם מנועים מעודכנים שיעמדו בתקני 3B – "מבלי שרמת ההספק תיפגע באופן משמעותי", כהגדרת אנשי קייס; כיום מציעים 3 הדגמים הספקים מרביים של 56 כ"ס (C55), 67 כ"ס (C65) ו-76 כ"ס (C75). קייס פארמל 75c עם תא מפעיל סגור וממוזג
עיקר החדשות הן במערכת הפליטה החדשה הכוללת מערך מסננים חדש שהתווסף וקטליזטור חלקיקי דיזל. בקייס טוענים שגם תחת עומס מינימאלי מגיעה מערכת סינון החלקיקים לטמפרטורה הנדרשת בכדי לפרקם, ולהביא לפליטת גזים ברמה המותרת בהתאם לתקני פליטת המזהמים העדכניים כיום.
מעבר לעדכון במערכת הפליטה טוענים בקייס כי הטרקטורים האמורים לא השתנו וכי יעברו כמות שהם לשנת הדגם 2015.
בקייס משתמשים בשם פארמל (Farmall) עבור מגוון גדול של דגמים וסדרות, שרובן ככולן מציינות גרסאות בסיסיות, קלות-בינוניות, של טרקטורים רב תכליתיים. טווח ההספקים הרחב נע מ-30 כ"ס ועד 140 כ"ס, ובהיצע גרסאות 2×4, 4×4, ללא תא מפעיל סגור ועם קבינה סגורה. עד לפני מספר שנים כינו בקייס גם משפחת טרקטורוני כיסוח בשם פארמל, ולמעשה מהווה שם דגם זה כיום לשם הדגם הנפוץ בקייס, המייצג מגוון משפחות טרקטורים המיועדות לשווקים שונים. טרקטור Farmall משנות ה-40, כאן תחת שם המותג מק'קורמיק – אחד המותגים המייסדים עליהם מתבסס כיום המותג הבי"ל CNH. קל להבחין בתצורת "3 הגלגלים" ששלטה בגישה האמריקאית בבניית טרקטורים כמה עשורים
השם פארמל הוא נכס שבקייס מקפידים לשמר, ולא בכדי; ב-1924 הציגה International Harvester – 'אינטרנאש' בעברית – טרקטור חדש בשם Farmall. היה זה טרקטור בסיסי, קשוח ורב יכולות שהתאים למלא כל משימה מקובלת בשעתו במשק האמריקאי, בין אם מדובר היה בעיבודי שורה, גרירת מיכון חקלאי מכל סוג, גרירת מטען, עבודה עם מלגזה או מעמיס וכיו"ב. ה-IH פארמל הציג קונספט שונה בהתבססו על 3 גלגלים (למעשה 4 – מלפנים היו אלו 2 גלגלים צמודים) ותצורה זו השפיעה על תצורת הטרקטורים המועדפת בארה"ב ב-30 השנים הבאות. IH עשו שימוש בשם פארמל ברצף עד תחילת שנות ה-70', כאשר ב-1975 הוצא שם הדגם לבסוף מן הארסנל. עם יצירת CNH – קייס-ניו הולנד המוכרים לנו כיום – הוחזר השם הוותיק והאהוד מן האוב ומשמש כאמור אינספור גרסאות ודגמים בהיצע קייס כיום.
לפניה ליבואנית קייס, לחצו כאן