, ,

מעמיסים קומפקטיים חדשים מ-CAT

קטרפילר מעדכנת את המעמיסים במשקלי העבודה שסביב ה-6.0 טון, המותאמים גם לעבודות חקלאיות

קטרפילר מעדכנת את היצע המעמיסים הקומפקטיים מתוצרתה – 906, 907 ו-908 – המיועדים לשרת גם במגזר החקלאי, ברפתות, מרכזי מזון ואצל קבלנים חקלאיים.

מדובר במעמיסים במשקלי עבודה של 5.7 טון (CAT 906), 5.8 טון (CAT 907) ו-6.6 טון (CAT 908) המצויידים כולם במנוע דומה – CAT C2.8 המציע 74 כ"ס, כמו בדגמים היוצאים, אך תוספת משמעותית של 13%. המעמיסים המעודכנים קיבלו בין היתר מיכלי דלק גדולים יותר – כ-30% יותר ב-906 ו-12% יותר ב-907 וה-908, כך שזמן העבודה הרציף בין התדלוקים עלה משמעותית. אופצייה חדשה, המתאימה בעיקר לשוק החקלאי, היא האפשרות לבצע היפוך כיוון תנועת מניפת הקירור, בכדי להוציא לכלוך, אבק ומוץ מהמערכת לייעול הקירור.

למעמיסים מהירות מרבית של 40 קמ"ש, להקל על התנועה בין אתרי העבודה ועל כבישים סלולים.

הקבינה עודכנה אף היא במעמיסים הקומפקטיים החדשים, ובכלל זה הוגבהו דוושות הרצפה ושופרה האטימה הן בפני רעשים והן בפני חדירת אבק. השמשות הקדמיות והאחויות הוחלפו ועל פי הצהרות היצרנית מכסה כעת פעולת המגבים שטח גדול ב-60% ביחס למה שהוצע עד כה, מה שמשפיע מן הסתם על שדה הראיה בתנאי גשם ולחות. גם המראות הוגדלו ומבטיחות שטח כיסוי גדול יותר במבט לאחור.

בזרועות מותקנת מערכת ספיגת מהמורות ומכות חדשה, המבטיחה פעולה חלקה יותר ומשפרת את ההגנה על מזרועות והציוד המחובר אליהן. מערכת השיכוך ההידראולית מופעלת באמצעות חיישנים המותקנים בזרועות והיא מתיימרת לצמצם גם את הוויברציות הרגילות המתקבלות בזמן הנסיעה.

יבואנית קטרפילר לארץ היא חברת זוקו שילובים.