מעמיס אופני JCB 403 Agri
, ,

JCB: חקלאי קומפקטי חדש

מעמיס אופני JCB 403 Agri

מעמיס אופני JCB 403 Agri

ענקית הציוד מכני הנדסי הבריטי JCB מנצלת את הבמה במסגרת תערוכת החקלאות הגדולה בבריטניה – LAMMA 2017 – בכדי להציג את הדור הבא של המעמיס החקלאי הקומפקטי מתוצרתה; מדובר במעמיס האופני הקטן בהיצע JCB – ה-403 Agri – מקבל יורש מעודכן ומשופר אשר למעט שימור השם הזהה, הנו כלי חדש לגמרי. מעמיס זה פונה לתחומי הרפתות, הדירים, החוות, המשתלות וכיו"ב, בעיקר בשל ממדיו הקומפקטיים המאפשרים תנועה גם במקומות צפופים, ויכולות הרמת המטען והתמרון הגבוהות שלו; רוחב הכלי הוא 1.1 מ' בלבד (עם צמיגים צרים) וגובהו עד לקצה תא המפעיל הוא 2.2 מ'.

מעמיס אופני JCB 403 Agri

מעמיס אופני JCB 403 Agri

מעמיס אופני JCB 403 Agri

מעמיס אופני JCB 403 Agri

JCB 403 Agri הפך מאסיבי ושמנמן יותר במראהו, קיבל שילדה חדשה, עמדת מפעיל חדשה ולראשונה – אופציה לקבינה סגורה, חדשה אף היא, בכלל זה כל סביבת המפעיל – מהמושב, עבור ביחידת ההגה ועד לאמצעי התפעול והבקרה. כל יחידת הזרועות הקדמיות ובסיס הזרועות היא חדשה, כאשר בין היתר מעתה מוצעות שתי משאבות הידראוליות לתפעול הזרועות במקום אחת. נפח הכף הסטנדרטית עומד כאן על 0.3 מ"ק וגובה השפיכה המרבי עומד על 2.6 מ'; כאופציה מוצעות זרועות ארוכות יותר המאפשרות הגדלת נתון זה לכדי 2.8 מ'.

מעמיס אופני JCB 403 Agri

מעמיס אופני JCB 403 Agri

את מנוע הקוהלר בדגם היוצא מחליף עתה מנוע קובוטה המספק 35.5 כ"ס, בהשוואה ל-37.5 כ"ס ב-403 היוצא, אך עם מומנט גבוה יותר והמושג בסל"ד נמוך משמעותית. כמובן שעל פי הבטחות אנשי היצרנית מדובר גם ביחידת כוח חסכונית ונקיה בהרבה. מערכת העברת הכוח ההידרוסטאטית היא חדשה – דו-שלבית, חזקה ויעילה מבעבר, מאפשרת מהירות נסיעה גבוהה יותר (20 במקום 15 קמ"ש כסטנדרט, ועד 30 קמ"ש כאופציה) וכוללת העברת כוח סופית מכאנית עם ציריות מתוצרת ZF, במקום מנוע המותקן בסמוך לכל גלגל. ההינע הסופי החדש באמצעות ציריות אפשר הכנסת נעילות דיפרנציאל לכל סרן (אופציה), ובכך, טוענים ב-JCB, מושג כוח דחף חזק משמעותית.
JCB 403 Agri החדש כבר החל להימכר באירופה. יבואנית JCB לארץ היא חברת קומסקו

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש - לחצו על התמונה!

מחפשים שופל חדש? לא מחליטים לפני שמשווים! שירות חינם חדש – לחצו על התמונה!