מעמיס טלסקופי Merlo 27.6
,

טלסקופי קומפקטי וחזק מ-Merlo

מעמיס טלסקופי Merlo 27.6

מעמיס טלסקופי Merlo 27.6


מרלו האיטלקייה (Merlo) חושפת פרטים ראשנים של מעמיס טלסקופי קומפקטי חדש מתוצרתה המיועד לתפקד בסביבה חקלאית, כמו גם במשימות העמסה במגזרים אחרים. המרלו P27.6 מחליף בהיצע היצרנית את המרלו P25.6 שייצורו יופסק, כקומפקטי שבהיצע המעמיסים הטלסקופיים שלה, ולטענת אנשי היצרנית מדובר בכלי החזק ובעל יכולות ההרמה המרשימות בקטגוריה שלו, כמובן עם ביצועים טובים משמעותית ביחס לקודמו מבית.
מעמיס טלסקופי Merlo 27.6

מעמיס טלסקופי Merlo 27.6


משם הדגם החדש ניתן להבין כי מדובר בכלי בעל יכולת הרמה מרבית של כ-2.7 טון (כ-200 ק"ג יותר מאשר קודמו) וגובה הרמה מרבי של כ-6.0 מטרים (6.1, למדייקים). עם יכולת הרמה מרבית משופרת זו מדובר בהתייעלות בעבודה, כאשר במקביל מבטיח המנוע החדש לצרוך פחות דלק, לייצר פחות רעש, לפלוט פחות מזהמים ובמקביל להתהדר בתוספת מומנט והספק ביחס למנוע ב-P25.6. המנוע החדש מגיע כקודמו מקובוטה ומציע הספק דומה (75 כ"ס) אך מומנט גבוה יותר והתאמה לתקני Tier 4/3B העדכניים. מחשב ניהול המנוע מאפשר בחירה בין 2 מצבי מומנט מרבי – בהתאם לעומס ולדרישה, במטרה לייעל את פעולת המנוע בכדי למזער עלויות תחזוקה, טיפולים, צריכת דלק ובלאי. עוד ניתן לבחור בין 2 מצבי מהירות נסיעה מרבית: עד 25 או עד 40 קמ"ש, כאשר האפשרות השנייה משמעתית בעיקר עבור השוק האירופאי, שם מקובל להשתמש במעמיסים טלסקפים כטרקטורים ל(כמעט)כל דבר, בעיקר לצורך הובלת מטענים ונגררים גם על דרכים ציבוריות ולמרחקם משמעותיים מעבר לסיבוב בחצר.
מעמיס טלסקופי Merlo 27.6

מעמיס טלסקופי Merlo 27.6


המעמיס הטלסקופי החדש קיבל גם מערכת הידראולית חדשה הכוללת משאבה מרכזית עם ספיקה גבוהה במקצת ביחס לזו שהוצעה על ידי המרלו P25.6 העומדת ב-P27.6 על 84 ליטר/דקה בהשוואה ל-81 ליטר/דקה. כמקודם גם בגרסה העדכנית מופרדת מערכת ההינע (ההידרוסטאטית) ממערכת ההרמה. מערכת בקרת עומס מהווה סטנדרט במעמיס הטלסקופי החדש P27.6.
עוד חדשה משמעותית מתייחסת לקבינה; אנשי מרלו מסבירים כי מדובר בפיתוח חדש עבור דגם זה, כאשר כבסיס נלקחה קבינה מבית – המשרתת בדגמי ה-Turbofarmer של מרלו – ולאחר סדרת התאמות ושיפורים הותאמה למעמיס הקומפקטי החדש. הקבינה מוגדרת כ"גרסה פשוטה ומאובזרת פחות" של הקבינות המוכרות מסדרת ה-Turbofarmer, במטרה לתרום למחיר רכישה תחרותי יותר. הקבינה עומדת בכל תקני ההגנה בפני פגיעה והתהפכות העדכניים באירופה ומציעה עוד מרווח ומקום למפעיל, ביחס לקבינה המוכרת מה-P25.6. גם נושא שדה הראיה שופר כאן, מביחים אנשי מרלו, הודות לעיצוב מחדש של הקורות והשמשות בתא המפעיל.
מעמיס טלסקופי Merlo 27.6

מעמיס טלסקופי Merlo 27.6


המעמיס הטלסקופי P27.6 החדש של מרלו קיבל גם שורת שיפורים וחיזוקים במרכב, בשלדה ובסרנים. במרלו מציינים עוד כי כל מערכות החיווט והצנרת טופלה מהיבט ההגנה עליהן, עם מעברים בתוך השלדה, במקומות מוגנים יותר או תכנון חדש לגמרי של אזורי המעבר במטרה להציע הגנה טובה יותר על מערכות רגישות אלו.
היגוי כפול כמו גם הינע כפול מהווים סטנדרט. כאופציה ניתן לקבל נועלי דיפרנציאל רוחביים.
לקבלת פשטים נוספים מיבואנית מרלו לארץ, לחצו כאן